• شنبه / ۱۶ تیر ۱۳۸۶ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8604-09467

چهار جوان پرسه‌زن از مسافران مترو جيب‌بري مي‌كردند

متهماني كه «كارت سوخت» مسافر ايستگاه مترو امام‌خميني(ره) را به سرقت برده بودند، هنگام پرسه‌زني مقابل مترو با هوشياري ماموران گشت پليس شناسايي و دستگير شدند؛ تحقيقات با احتمال ارتكاب تعداد بيشتري سرقت از سوي اعضاي اين باند در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، دوازدهم تير ماه سال جاري، ماموران گشت پليس در حال گشت‌زني بودند، كه پرسه‌زني چهار جوان مقابل درب ايستگاه مترو امام‌خميني (ره) توجه آنها را جلب كرد، از اين رو ماموران به آنها مظنون شده و با نزديك شدن به محل، قصد بررسي موضوع را داشتند كه با واكنش مظنونان، پليس با احتمال مجرم بودن آنها، هر چهار تن را دستگير كرد.

متهمان كه در جريان بازجويي‌ها، خود را «مجتبي ــ ف»، «حسن ــ گ»، «عباس ــ م» و «رامين ــ و» معرفي كردند، در ابتدا منكر ارتكاب هر گونه جرمي شدند، اما در ادامه بازرسي‌هاي بدني پليس از آنها يك عدد كارت هوشمند سوخت كشف شد.

بدين ترتيب با احتمال مسروقه بودن كارت سوخت، پرونده‌اي در همين رابطه تشكيل و به پليس آگاهي تهران ارجاع شد.

در ادامه بررسي‌هاي پليسي، مالك كارت سوخت شناسايي و براي روشن شدن موضوع به آگاهي احضار شد.

وي به ماموران گفت: داخل ايستگاه مترو امام‌خميني (ره) قصد سوار شدن به قطار را داشتم كه ناگهان كارت سوختم به همراه مبلغي وجه نقد از سوي چند جوان به سرقت رفت.

اين اظهارات در حالي بود كه «عباس ــ م» در پي مواجهه حضوري از سوي مالباخته مورد شناسايي قرار گرفت و به اين ترتيب با شكايت مالباخته، پرونده تكميل شد و با دستور قضايي هر چهار متهم به سرقت به زندان معرفي شدند.

تحقيقات پليس با احتمال ارتكاب سرقت‌هاي بيشتر از سوي متهمان و شناسايي ساير مالباختگان همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha