• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-14896

هفته خوابگاه‌ها با يك هفته تاخير در دانشگاه اميركبير برگزار مي‌شود

هفته خوابگاه‌ها با يك هفته تاخير در دانشگاه اميركبير برگزار مي‌شود

هفته خوابگاه‌هاي دانشگاه صنعتي اميركبير با يك هفته تاخير در اوايل خرداد ماه  در اين دانشگاه برگزار مي‌شود.

علي آتشي، مسؤول دايره فرهنگي خوابگاه‌هاي دانشگاه اميركبير در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي فرهنگي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين خبر و برگزاري جشنواره «شهر من و فرهنگ من» گفت: دراين جشنواره دانشجويان دانشگاه شهرهاي خود را به همراه پتانسيل‌هاي صنعتي آنها معرفي مي‌كنند و در كنار اين جشنواره نمايشگاهي از آثار و دستاوردهاي دانشجويان در زمينه عكس و فيلم و ... ارائه مي‌شود.

وي ادامه داد: براي هفته خوابگاه‌ها علاوه بر اين برنامه مسابقاتي در زمينه‌هاي خاطره نويسي،‌ كاريكاتوري، طنز، عكس و كليپ‌هاي 3 دقيقه‌اي برگزار مي‌شود و چند فيلم نيز پخش و نقد خواهد شد.

آتشي افزود: توسط اداره كل خوابگاه‌ها نيز چند مسابقه ورزشي برگزار و پوسترهاي معرفي كننده شهداي دانشگاه امير كبير در خوابگاه‌ها نصب مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه شهردار تهران براي بازديد از خوابگاه‌هاي دانشگاه دعوت شده است اظهار داشت: جشن اختتاميه هفته خوابگاه‌ها با برنامه‌هايي نظير موسيقي سنتي، ارائه يكي از آيين‌هاي ايراني،‌ تئاتر، تقدير از مسئولان دانشگاه و خوابگاه‌ها و ... برگزار مي‌شود.

آتشي در پايان با اشاره به اينكه اين برنامه براي بيش از 32 هزار و 500 دانشجوي ساكن در 17 خوابگاه دانشگاه امير كبير برگزار مي‌شود در مورد تاخير در اجراي اين برنامه‌ها تصريح كرد: به علت مناسب نبودن جو دانشگاه در روزهاي اخير از اين هفته به هفته اول خردادماه موكول شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha