• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-14559

انتقاد دبيرشوراي صنفي دانشگاه ايلام از عدم حصاركشي محوطه دانشگاه رييس دانشگاه ايلام: زمين دانشگاه مشاع است، اجازه حصاركشي نداريم

دبير شوراي صنفي دانشگاه ايلام با انتقاد از عدم حصاركشي محوطه دانشگاه گفت: از كل فضاي اطراف دانشگاه فقط 30 تا 40 متر آن حصاركشي دارد و اين مساله امنيت دانشجويان به ويژه دختران خوابگاه الغدير را به مخاطره انداخته است.

عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به ورود ماشينها و افراد متفرقه و حيوانات به محوطه دانشگاه و بروز مزاحمت براي دانشجويان اظهار كرد: مشكل موجود ناشي از آن است كه بخشي از زمين‌هاي دانشگاه متعلق به افراد حقيقي بوده و در نتيجه اجازه حصاركشي به دانشگاه داده نمي‌شود.

دكتر عباس قرباني رييس دانشگاه ايلام ضمن تاييد اين خبر به خبرنگار صنفي آموزشي ايسنا، گفت: سه دانگ زمين دانشگاه مشاع است و در نتيجه عده‌اي از مالكان و برخي از افراد غير مالك از اين مساله سوء استفاده كرده و اجازه ادامه حصاركشي را به ما نمي‌دهند.

قرباني با بيان اين كه اين مساله در كميسيون دانشجويي استان مطرح شده است، اظهار كرد: قرار است با ارائه شرح دقيقي از ماوقع و شكاياتي كه بين دانشگاه و متعارضان وجود دارد اين مساله به طور جدي پيگيري شود.

وي تاكيد كرد:با توجه به اهميت اين مساله براي دانشگاه ، رسيدگي به اين مساله تنها درخواستي بوده است كه دانشگاه ايلام از وزير كشور در سفرشان به استان داشته‌اند.

رييس دانشگاه ايلام با اشاره به پيگيري جدي اين مساله از سوي دانشگاه ايلام، گفت: هفته گذشته معارضان مانع فعاليت پيمانكار دانشگاه شدند كه در حال پيگيري آن هستيم.

وي ادامه داد: حراست و انتظامات دانشگاه مسوول حفظ امنيت دانشگاه بوده و آموزش‌هاي لازم به آن‌ها داده شده است.

قرباني حل اين مساله را زمان‌بر دانست و اظهار كرد: اميد است با اطلاع‌رساني‌هاي صورت گرفته اين مشكل تا پايان سال جاري حل شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha