• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۸۵ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8512-14867
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

«هشدارهاي نوروزي مديركل مبارزه با سرقت آگاهي ناجا را به خاطر بسپاريد» رانندگان و مسافران مراقب باشند، در صورت وقوع سرقت بلافاصله با 110 تماس بگيرند

مديركل مبارزه با سرقت آگاهي نيروي انتظامي با اعلام هشدارهايي به هموطنان براي پيشگيري از سرقت‌هاي به عنف خودرو، از آنان خواست در صورت بروز سرقت در ايام تعطيلات بلافاصله با پليس 110 تماس بگيرند.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا، سرهنگ مقيمي در خصوص پيشگيري از سرقت به عنف تحت عنوان مسافربر اظهار كرد: چنانچه قبل از سوار شدن به خودروهاي مسافربر، اشخاصي در صندلي عقب خودرو نشسته‌اند و هنگام سوارشدن شما، پياده شده و قصد دارند، شما را در بين خود قرار دهند از سوارشدن به آن اتومبيل خودداري كنيد.

وي تصريح كرد: از سوار شدن به اتومبيل‌هاي مسافربر غيرخطي كه در صندلي عقب كارتن گذاشته‌اند و يك مسافر در صندلي جلو دارند، خودداري كنيد و هنگام سوار شدن به خودروهاي شخصي مسافربر سعي كنيد چهره راننده، سرنشينان و وسايل تزئيني خودرو را به خاطر بسپاريد.

سرهنگ مقيمي خطاب به رانندگان گفت: رانندگان از قبول مواد خوراكي و نوشيدني در طول مسير از مسافران و از سپردن وسايط نقليه خود به افراد ناآشنا و غريبه خودداري كنند.

وي به تعويض قفل اتومبيل پس از خريد و تجهيز درب‌هاي آن به قفل سوئيچي اشاره و تصريح كرد: هموطنان از گذاشتن ساك، لوازم و اشياء گرانبها، اسناد و مدارك داخل خودرو، به طوري كه در معرض ديد باشد، خودداري كنند.

مديركل مبارزه با سرقت آگاهي ناجا به تحويل ندادن خودرو به صافكاري‌ها و تعميرگاه‌هاي غيرمعتبر و ناآشنا اشاره كرد و خطاب به رانندگان گفت: چنانچه قصد تعويض لاستيك خودرو را داريد، ابتدا از قفل بودن درب خودرو اطمينان حاصل و سپس اقدام به تعويض لاستيك كنيد.

سرهنگ مقيمي از مردم خواست در صورت مواجهه با سرقت منزل و يا مغازه، بلافاصله طي تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران را در جريان قرار دهند و تا قبل از رسيدن آنان صحنه سرقت را برهم نزنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha