• دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۸۵ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8508-00264

جنايت فجيع در خانه روستايي

با اعلام مفقوديت مردي در روستاي شهرستان « قروه»، تحقيقات گسترده پليسي به رغم ضد و نقيض‌ گويي‌هاي مظنون به قتل مشخص كرد: همسر اين مرد بدليل اختلافات خانوادگي، وي را به طور فجيعي به قتل رسانده است.

اعلام ناپديدي مردي از سوي همسرش

به گزارش خبرنگار«حوادث» ايسنا، هفدهم مهر ماه سال جاري، مفقوديت مردي به نام «م ـ ر» از سوي همسرش به هويت «ج ـ ص» به معاونت آگاهي شهرستان «قروه» اعلام شد.

به اين ترتيب جست‌و‌جوهاي پليسي در حالي آغاز شد كه ماموران از همان ابتدا با اظهارات ضد و نقيض زن مفقودي مواجه شدند كه ظن آنها را برانگيخت و از اين رو با احتمال وقوع جنايت، موضوع به صورت ويژه تحت بررسي قرار گرفت.

در مرحله اول وضعيت اخلاقي و اجتماعي «ج ـ ص» در محل سكونتش مورد بررسي قرار گرفت كه از سوي اهالي محل تاييد نشد و اين در حالي بود كه برادر و خواهر مفقود شده نيز اظهارات ضد و نقيضي به ماموران گفتند.

آغاز تحقيقات پليسي

بر اين اساس در پي هماهنگي با مقام قضايي مقارن بيست و هفتم مهر ماه سال جاري، همسر فقداني و برادرش «ت» به معاونت آگاهي احضار شدند و با بكارگيري شگردهاي خاص و فني پليس جهت مشخص شدن حقيقت مورد بازجويي قرار گرفتند.

همسر «م ـ ر» ابتدا عنوان كرد: به دليل يكسري اختلافات خانوادگي با شوهرم درگير شده و در نتيجه او از روي عصبانيت سرش را به ديوار زده و بر اثر شدت جراحات جان باخت.

اين اظهارات در حالي عنوان شد كه اين زن مدعي بود، پس از اين حادثه، جسد همسرش را به داخل حياط برده و همانجا دفن كرده است.

در اين حال بلافاصله ماموران آگاهي جهت اطمينان از گفته‌هاي مظنون به قتل به محل سكونتش در روستاي «شانوره» اعزام شده و جلوي درب ورودي حياط، محلي كه او عنوان كرده بود جسد را آنجا دفن كرده، بررسي‌ را آغاز كردند و سرانجام پس از حفر حدودا يك و نيم متر، جسد متعفن «م ـ ر» 37 ساله كه به صورت دمر،‏ داخل چاله و در شرايط نيمه عريان و درحاليكه نايلوني نيز بر روي آن كشيده شده بود، بيرون آوردند و جسد جهت تعيين علت تامه مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافت.

اعترافات متهم به قتل، پليس را سر در گم كرد

در پي كشف جسد، بازجويي‌هاي پليس از همسر مفقودي از سر گرفته شد تا او اعتراف كرد: حدود 6 سال است كه با مردي به نام «ك ـ ر» 27 ساله اهل روستاي «پره‌شيه» آشنا شده و با او رابطه دارم تا اين كه اخيرا شوهرم متوجه موضوع شد.

وي ادامه داد: ساعت ‏9 يكشنبه نهم مهر ماه سال جاري، وقتي كه شوهرم از «قروه» به منزل بازگشت، مشغول استراحت شد. در همان حين «ك ـ ر» را در خيابان ديدم و به منزل دعوتش كردم. او هم يك بلوك سيماني كه مي‌گفت مي‌خواهد روي آن بنشيند، برداشت و وارد خانه شد.

اين زن در ادامه گفت: من داخل آشپزخانه بودم كه ناگهان صدايي شنيدم. وقتي بيرون آمدم، متوجه شدم «ك ـ ر» با بلوك سيماني به سر همسرم كوبيده و اين در حالي بود كه وي از داخل حمام مقداري سم را برداشته و قصد داشت كه به مقتول بدهد كه من زير دستش زدم و تمام سم‌ها ريخت. همچنين در ادامه وي يك تكه چوب آورده و ضربات زيادي به فرق سر شوهرم وارد كرد كه در پي آن خون زيادي از پيشانيش بيرون جهيد كه من آن را با پارچه‌اي بستم.

سپس داخل حياط خانه رفت و چاله‌اي كه قبلا براي لوله فاضلاب حفاري شده بود را عميق‌تر كرد و جسد مقتول را آنجا انداخت. من هم نايلوني آورده و روي جنازه كشيدم و قبل از اين كه فرزندانم از مدرسه بازگردند، «ك» از منزل خارج شد.

با اعترافات به دست آمده از زن مقتول، بلافاصله اكيپي از عوامل آگاهي به محل سكونت «ك ـ ر» مراجعه و در اقدامي ناگهاني در فرصتي مناسب وي را دستگير و به معاونت آگاهي منتقل كردند.

همسر مقتول دروغ مي‌گويد

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران‏، متهم پس از انتقال به معاونت آگاهي در بازجويي‌هاي به عمل آمده اظهار كرد: هيچ‌گونه اطلاعي از قتل رخ داده ندارم و ادعاهاي همسر مقتول صحت ندارد.

بر اين اساس با توجه به اظهارات ضد و نقيض همسر مقتول، بازجويي از وي مجددا با استفاده از شگردهاي خاص پليسي آغاز شد و در نهايت زماني كه وي از دستگيري و اظهارات « ك ـ ر» مطلع شد سرانجام مجبور به گفتن حقايق شد.

همسر مقتول سرانجام لب به اعتراف گشود

همسر مقتول ماجرا را اين گونه بازگو كرد: حدود ساعت 22 روز حادثه، بچه‌ها داخل هال خوابيده بودند. آن شب همسرم با من خوب صحبت نمي‌كرد و مي‌گفت: در عروسي يكي از اقوام كه چندي قبل برگزار شده بود، از من فيلم و عكس گرفته‌اند. خيلي ناراحت و عصباني بود. وقتي مي‌خواستم بخوابم لگد محكمي به پهلويم زد و گفت: بايد عكس‌ و فيلم‌هاي تهيه شده از تو را به بزرگترت نشان دهم.

دقايقي نگذشته بود كه متوجه شدم، همسرم كاملا خوابيده است، او را صدا كردم، اما جوابي نداد. من هم كه به شدت از وي ناراحت بودم، يك بلوك سيماني از داخل حياط آوردم و يك تكه چوب را پشت در گذاشتم.

شوهرم داخل اتاق پشت به پنجره حياط به سمت راست خوابيده بود. من هم بلوك سيمان را تا جايي كه توانستم بالا برده و بر سر او زدم كه در همان حين تكان خورد و صورتش را بالا آورد، از اين رو 5 تا 6 ضربه با چوب به فرق سرش وارد كردم. سپس به حمام رفتم و مقداري سم كه داخل يك بطري كوچك بود به او دادم. از بالاي چشمش خون به شدت بيرون جهيد كه با روبالشتي آن را شستم. بعد كه دست و پايش سرد شد و هوا نيز در حال روشن شدن بود، جنازه را داخل رختخواب پيچيده و روتختي را روي آن كشيدم.

وي ادامه داد: صبح فرزندانم را راهي مدرسه كردم. سپس به داخل حياط رفته و گودالي كه قبلا براي لوله فاضلاب حفر شده بود را عيمق‌تر كرده و جنازه همسرم را داخل آن انداختم و حدود 20 تا 25 سانتي‌متر خاك بر روي آن ريختم.

همسر مقتول: با وارد كردن اتهام قتل به مرد جوان قصد انتقامگيري داشتم

همسر مقتول (متهم به قتل) افزود: در اين ميان چون جواني كه با او رابطه داشتم، موجب آبروريزي‌ام در ميان اهالي روستا شده و بين من و همسرم اختلاف ايجاد كرده بود، خواستم از او انتقام بگيرم و قتل را به او نسبت دهم.

با اعترافات بدست آمده از همسر مقتول، وي با قرار بازداشت روانه زندان و صحنه وقوع قتل نيز از سوي او بازسازي شد.

در اين ميان تحقيقات پليسي جهت روشن شدن جزئيات موضوع از سوي كارآگاهان معاونت آگاهي شهرستان قروه در دست پيگيري است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha