• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8506-08611

رييس پايگاه هفتم اطلاعات پليس تهران خبر داد: كشف كارگاه توليد آمپولهاي تقلبي مخدر در جنوب تهران

ماموران اطلاعات پليس تهران با دستگيري يك زن و شوهر در جنوب تهران، يك كارگاه توليد آمپولهاي تقلبي مخدر نورچيزك و تمچيزك را كشف كردند.

سرهنگ عليان، رييس پايگاه هفتم اطلاعات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در تشريح پرونده به خبرنگار «حوادث» ايسنا گفت: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر توليد آمپولهاي مخدر تقلبي نورچيزك و تمچيزك در خزانه، ماموران اطلاعات پس از شناسايي مالك كارگاه به هويت «يونس»، مقارن دهم شهريور ماه سال جاري، در حالي كه كارگاه جهت توليد آمپولهاي سفارشي فعال بود، طي يك عمليات پليسي به كارگاه رفته و «يونس» را دستگير كردند.

بر اساس اين گزارش «يونس» 32 ساله كه از يك سال پيش به همراه همسرش اقدام به راه‌اندازي كارگاه كرده بود، با تهيه مارك آمپولهاي پاكستاني اقدام به توليد اين نوع آمپولها كرده بود.

سرهنگ عليان با اشاره به اين كه در بازرسي از اين كارگاه، 2500 عدد آمپول تقلبي نورچيزك و تمچيزك كشف شد، اظهار كرد: چندين دستگاه بسته بندي، پرس، چاپ و همچنين شيشه‌هاي آزمايشگاهي تعداد زيادي قرصهاي اعتياد آور كشف و ضبط شد.

به گفته وي، با ممنوع شدن ورود اين آمپولها از پاكستان، افراد سودجو داخل كشور اقدام به توليد آمپولهاي تقلبي كرده‌اند كه با كشف اين كارگاه، يكي از توليد كنندگان اصلي اين نوع آمپولها در كشور دستگير و كارگاه مذكور پلمپ شد.

رييس پايگاه هفتم اطلاعات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اين كه چند خريدار اين آمپولها نيز در جنوب تهران شناسايي شده و تلاش جهت دستگيري آنها ادامه دارد، به ايسنا گفت: در اين يكي از افرادي كه اين آمپولها را به خود تزريق كرده و پس از بروز بيماري و ورم شديد پوستي به بيمارستان منتقل شده بود نيز شناسايي شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha