• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۳۸۵ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8503-14316
  • منبع : نمایندگی گیلان

به‌دنبال تحقيقات پليسي در خصوص انگيزه‌ قتل دختر جوان جوياي كار در بندرانزلي فاش شد؛ متهم طي اعترافات تكان‌دهنده،راز جنايت دختر 10 ساله را پس از 6 سال برملا كرد

متهم به قتل دختر جوان جوياي كار در بندرانزلي پس از دستگيري از راز جنايتي ديگر پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سردار آقازاده، فرمانده انتظامي استان گيلان در تشريح اين پرونده اظهار كرد: در پي بازجويي‌هاي به عمل آمده از متهم به قتل دختر جواني كه در پي خروج از منزل براي جست‌وجوي كار به طرز دلخراشي به قتل رسيده بود، متهم به جنايت ديگري كه طي آن دختر 10 ساله‌اي را به قتل رسانده بود، اعتراف كرد.

وي گفت: بنا بر تحقيقات انجام شده، متهم اذعان كرد كه در سال 79، دختري 10 ساله‌اي را حين ماهيگيري به قتل رسانده و در باغچه منزلش دفن كرده است.

اين در حالي بود، عليرغم اعلام شكايت پدر مقتول در پي مظنونيت به اين شخص براي دستگيري وي، متهم با سوءاستفاده از اعتياد شاكي موفق شد، علاوه بر رد اتهامات، به نفع خود اعاده حيثيت نيز بكند.

بر اين اساس اين پرونده مسكوت باقي ماند و به دليل ترس پدر مقتول از متهم، پيگيري‌هاي لازم از سوي ولي دم انجام نشد، از اين رو تنها به اعلام مفقوديت كودك 10 ساله در سال 79 اكتفا شد.

فرمانده انتظامي گيلان در ادامه در خصوص دومين جنايت ارتكابي متهم، اظهار كرد: به دنبال ناپديد شدن دختري جوان در بندرانزلي، تحقيقات گسترده‌ پليسي آغاز شد تا اين كه در نهايت به دستگيري متهم منجر شد كه به بهانه وعده يافتن كار با دختر جوان آشنا شده بود.

بدين ترتيب وي در ابتدا با رد اتهامات منتسبه منكر قتل شد اما در ادامه بازجويي‌هاي فني به قتل دختر جوان اعتراف كرد.

سردار آقازاده با تشريح جزئيات جنايت دلخراش وقوعي به ايسنا گفت: تنايج بررسي‌هاي صورت گرفته نشان داد: آشنايي متهم با مقتول به دو ماه قبل و در زمان مراجعه دختر جوان براي يافتن كار در شهرك صنعتي حسن‌رود مربوط مي‌شود.

وي افزود: روز حادثه متهم طي تماسي با منزل مقتول به بهانه اعلام يافتن كار، دختر جوان را به جاده‌اي خلوت كشانده و قصد تعرض و تجاوز به وي را داشته است كه با مقاومت دختر، او را خفه كرده و پس از قرار دادن جسد داخل گوني، آن را در گودالي مدفون مي‌كند.

سردار آقازاده، خاطرنشان كرد: جسد مقتول كه از ناحيه صورت، دست و پا توسط حيوانات متلاشي شده بود، به سردخانه انتقال يافته و پرونده جهت بررسي‌هاي بيشتر همچنان مفتوح است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha