• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8412-02018
  • خبرنگار : 71291

/تسليت ومحكوميت فاجعه سامرا/‌ حجت‌الاسلام زادسر: در محكوميت اين فاجعه بزرگ و دفاع از مظلوميت ائمه، بايد هر كاري مي‌توانيم انجام دهيم

/تسليت ومحكوميت فاجعه سامرا/‌
حجت‌الاسلام زادسر:
در محكوميت اين فاجعه بزرگ و دفاع از مظلوميت ائمه، بايد هر كاري مي‌توانيم انجام دهيم

نماينده‌ي جيرفت و عنبرآباد در واكنش به خبر انفجار در حرم مطهر امام هادي(ع) با قرائت آيه شريفه «انا لله و انا اليه راجعون»، ضمن محكوم كردن اين حمله تروريستي تصريح كرد: آماده‌ايم از عتبات عاليات و حرم كبريايي ائمه هدي و اوصياي الهي از جان و دل دفاع كنيم.

حجت‌الاسلام علي زادسر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: هيچ شك و شبهه‌اي وجود ندارد كه اين كار با چند واسطه به انگليس و آمريكا برمي‌گردد.

وي افزود: به دليل حاكم بودن ديدگاه‌هاي يزيدي حاكم بر جهان سلطه امروز، اين بمب‌گذاري در تاريخ شيعه و اسلام نيز از قبل سابق داشته است تا جايي كه بارها حرم مطهر امام حسين(ع) را تخريب و حتي قتلگاه شهداي كربلا را شخم زده‌اند.

اين نماينده‌ي مجلس ادامه داد: متاسفانه مسلمانان جهان اين گونه جنايات تازگي ندارد و اين از غربت و مظلوميت ائمه ما در طول تاريخ حكايت مي‌كند؛ ما ضمن محكوم كردن اين فاجعه بزرگ تاريخ كه توسط جنايتكاران شقي انجام شده از ملت بزرگ عراق مي‌خواهيم حواس خود را جمع كنند؛ چون آنها قصد دارند از وحدت ميان شيعه و سني كه در حال حاضر در عراق به وجود آمده و يك آرمان مقدس براي مقابله با دشمن شكل گرفته، استفاده كنند. چون دشمنان از اين نزديكي احساس خطر كرده‌اند و لذا توسط عوامل اجيرشده و آموزش‌ديده خود تحت لواهاي مختلف دست به اين اقدامات زده‌اند.

زادسر تاكيد كرد: اين جنايت هولناك به طور مشترك زير سر انگليس و آمريكا است. لذا از ساحت مقدس امام هادي (ع) و امام جواد (ع) و . . . پوزش مي‌طلبيم.

وي تصريح كرد: در اين زمينه براي محكوم كردن اين حادثه بايد ببينيم نظر مراجع عظام به ويژه مقام معظم رهبري چيست؟ در محكوميت اين فاجعه بزرگ و دفاع از مظلوميت ائمه بايد هر كاري مي‌توانيم انجام دهيم.

وي به مسلمانان جهان توصيه كرد: بايد اين آمادگي را در خود داشته باشيم تا از سرزمين‌هاي مقدس و حرم مطهر اهل بيت پيامبر(ص) دفاع كنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha