• جمعه / ۲۵ شهریور ۱۳۸۴ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8406-11185

رييس مركز مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ خبر داد: كارگاه بزرگ بسته‌بندي و توزيع عمده مواد‌مخدر در شهرري با دستگيري قاچاقچيان افغاني متلاشي شد

رييس مركز مبارزه با مواد مخدر تهران ‌بزرگ از دستگيري قاچاقچيان افغاني با متلاشي كردن يك كارگاه بزرگ توزيع و بسته‌بندي عمده موادمخدر در شهرري خبر داد.

به گزارش خبرنگار«حوادث» ايسنا سردار محمودي افزود: در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر توزيع مواد‌مخدر در يك كارگاه شوينده جرم‌گير در«فيروز آباد» شهرري، مأموران طي يك عمليات اطلاعاتي با اخذ حكم قضايي اقدام به بازرسي محل كردند.

وي گفت: بر اين اساس مأموران در بازرسي از كارگاه موردنظر، موفق به كشف چهار كيلو و 300 گرم انواع موادمخدر صنعتي از قبيل كراك و شيشه شدند كه به صورت عمده توسط سه قاچاقچي افغاني در حالي وارد اين كارگاه شده كه پس از بسته‌بندي‌ به دست توزيع‌كنندگان محله‌هاي جنوب شهر تهران مي‌رسيده است.

به گفته سردار محمودي، متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده اعتراف كردند: بيش از يك سال است با تبديل كارگاه مذكور به بارانداز موادمخدر، نياز توزيع‌كنندگان موادمخدر را در جنوب تهران تأمين مي‌كرده‌اند.

وي با اعلام اين‌كه متهمان دستگير شده علاوه بر بسته‌بندي موادمخدر در اين كارگاه، اقدام به ساخت كرم‌هاي آرايشي قلابي نيز مي‌كرده‌اند، اظهار كرد: بيش از 160 جين كرم آرايشي تقلبي كه با بر چسب‌هاي خارجي تهيه مي‌شده است، در اين محل كشف و ضبط شد.

سردار محمودي با اعلام اين كه در سال گذشته بيش از تمامي سال‌هاي مبارزه با مواد مخدر ماموران موفق به مبارزه با ورود مواد و توزيع آن در تهران شده‌اند افزود: اقدامات پليس منجر به آن شد كه در سال گذشته 270 تن از انواع مواد مخدر كشف و توقيف شود.

رييس مركز مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا در خصوص برنامه‌هاي پليسي به منظور جلوگيري از ورود مواد‌مخدر به تهران‌بزرگ تصريح كرد: 70 درصد حجم توليد موادمخدر از طريق ورودي‌ها وارد تهران مي‌ِشوند، از اين رو مأموران تنها در بخش توزيع مواد‌مخدر مي‌توانند مقابل سوداگران و قاچاقچيان بايستند.

به گزارش ايسنا وي با بيان اين‌كه معاونت مبارزه با موادمخدر تاكنون بيش از 3 هزار و 500 شهيد در اين راه نثار كرده است، افزود: اصلي‌ترين ضربه‌هاي پليس از طريق كار اطلاعاتي روي باندهاي اصلي قاچاق مواد‌مخدر در كشور صورت گرفته، اين در حاليست كه در حال حاضر نيز بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي پليسي در حوزه مبارزه با موادمخدر بر روي قرص‌هاي روانگردان متمركز شده است.

سردار محمودي همچنين خبر داد : مأموران مبارزه با موادمخدر در بازرسي از يك كاميون در بارانداز خاوران در منطقه «گردنه تنباكويي» موفق به كشف 6 هزار و 320 بطر مشروبات الكلي شدند كه به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود.

معاون مبارزه با موادمخدر فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ همچنين اعلام كرد: در اقدامات پليسي 6 ماهه اخير مأموران موفق به كشف و توقيف تجهيزات ماهواره‌اي شامل 77 عدد ريسور، 15 عدد سوئيچ ديجيتالي، 355 «ال ام بي» 13 مانيتور و 27 ديش از منزل يكي از اراذل و اوباش تهران شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha