• شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8402-06700

اختلاف بر سر ملك به قتل شاكي انجاميد

اختلاف بر سر يك واحد آپارتمان در منطقه تهرانپارس منجر به قتل شاكي پرونده آن شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران ساعت 19 و 45 دقيقه 21 فروردين ماه ماموران كلانتري 109 بهارستان اطلاع يافتند كه جسد پيرمرد 70 ساله‌اي در محل وقوع جنايت واقع در خيابان صفي علي‌شاه نبش كوچه درويش بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است.

فاصله ميان منزل محرم عباسي، مقتول، در خاورشهر با محل وقوع قتل به عنوان اولين كليد حل ماجرا مورد توجه ماموران آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از انجام تحقيقات اوليه، مشخص شد مقتول با فردي به نام «محمد» و دو پسرش «ابراهيم» و «بهرام» بر اثر مسايل ملكي، اختلافات شديدي داشته و درحاليكه پرونده مطروحه در اين رابطه در حال پيگيري بوده، ‌چندين بار درگيري‌هايي ميان طرفين رخ داده است.

به دنبال اطلاعات به دست آمده در اين خصوص و با توجه به سوابق موجود، ماموران آگاهي تهران بزرگ پدر و پسران را به عنوان مظنونين اصلي و اوليه در كشف راز اين جنايت دستگير كردند.

بدين ترتيب مظنونين در ابتدا منكر قتل شدند ولي با گذشت چند روز از بازجويي‌ها توسط ماموران اداره دهم آگاهي تهران بزرگ،‌ بهرام 27 ساله اعتراف كرد كه در شب حادثه پيرمرد شاكي را به قتل رسانده است.

بهرام در ادامه اعترافاتش، دليل ارتكاب به اين جنايت را سلب آسايش از سوي مقتول عنوان كرد.

وي گفت: در شب مذكور ، مشاجره ما به درگيري تبديل شد و در نهايت محرم را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

بنابر اين گزارش ، مقتول در حالي كه حكم جلب بهرام را داشت، به محل وقوع قتل رفته و اين در حالي بود كه منزل دختر وي نيز در نزديكي منزل قاتل بوده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha