• دوشنبه / ۳ فروردین ۱۳۸۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 8301-00135

مقام معظم رهبري : خون شيخ احمد ياسين درخت تناور مقاومت اسلامي را آبياري و شعله خشم ملت فداكار فلسطين را شعله‌ورتر خواهد كرد

رهبـر معظـم انقـلاب اسـلامي بـه منـاسبـت شهـادت شيـخ‌احمـد ياسيـن پيـامـي صـادر كردنـد.

به گزارش ايسنا متن كامل پيام مقام معظم رهبري به اين شرح است:

« اطلاع يافتيم كه دست گنهكار رژيم غاصب صهيونيستي مرتكب جنايتي بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شيخ احمد ياسين بنيانگذار و پيشواي جنبش حماس را به شهادت رساندند.شهادت بي‌گمان آرزوي هميشگي اين شيخ مجاهد پارسا بود و كشته شدن در راه خدا در كام بندگان مخلص او شيرين است. ولي اين نمي‌تواند از عظمت گناه تبهكاران غاصب صهيونيست بكاهند و وزر اين جنايت بزرگ را بر دوش آنان سبك كند. خون شيخ احمد ياسين درخت تناور مقاومت اسلامي را آبياري و شعله خشم ملت فداكار فلسطين را شعله‌ورتر خواهد كرد و مظلوميت او پرچم مظلوميت فلسطين را به احتزاز در خواهد آورد.

آنچه از شيخ احمد ياسين و ملت فلسطين با اين جنايت ستاندند جسمي نحيف و عليل بود. فكر او را و خطي را كه او ترسيم كرد و راهي را كه او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطين بگيرند. روح شيخ زنده است و درس او كه اينك با خون مظلومانه‌اش ماندگارتر و برجسته‌تر شده زمزمه‌ي جوانان و نوجوانان نسل آينده فلسطين خواهد بود. تبهكاران غاصب فلسطين بدانند كه قدرت احمقانه آنان بزرگ‌ترين شاهد ضعف و شكست آنهاست و رژيم غاصب و دولت مجعول صهيونيستي محكوم به فناست. فلسطين متعلق به ملت فلسطين است و هر لجاجتي در برابر اين حق مسلم سرنوشتي جز ناكامي، شكست ندارد.

“ليحق الله الحق و يبطل الباطل و لو كره الكافرون” اين جانب شهادت اين شيخ مجاهد في‌سبيل الله را به روح بلند او تبريك و به ملت فلسطين و به ويژه به جوانان سرفراز مبارز فلسطيني و نيز به خاندان مكرم او تسليت مي‌گويم و سربلندي امت اسلامي و پيروزي مجاهدان فلسطين و لبنان را از خداوند متعال مسئلت مي‌كنم.

سيد علي خامنه‌اي 30ام محرم‌الحرام 1425 مطابق با 3 فروردين 1383»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha