• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۸۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8112-07634
  • خبرنگار : 71036

هزينه تبليغات انتخاباتي حزب اسلامي كار و خانه‌ي كارگر اعلام شد

هزينه تبليغات حزب اسلامي كار در انتخابات شوراها، بر عهدة كانديداها بود. بهمن يعقوبي، دبير سياسي حزب اسلامي كار در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا اعلام كرد: دو كانديداي اصلي اين حزب، يعني محسن سرخو و الهه راستگو، خود، عهده‌دار هزينه‌هاي تبليغاتي‌شان بودند. وي با بيان اينكه حزب متبوعش در انتخابات اخير شوراها به طور خاص هزينه‌ نداشته است، گفت: هزينة اين انتخابات براي حزب اسلامي كار را ائتلاف شش‌گانة دوم خرداد و كانديداها عهده‌دار شدند و حزب اسلامي كار در مجموع حدود 200 هزار تومان هزينة تبليغات كرد. يعقوبي با ذكر اين نكته كه حزب اسلامي كار جز حق عضويت و هدايا محل بودجة دائمي ندارد؛ افزود: اكنون چنانچه احزاب مشخصات كامل خود را به وزارت كشور و خانه احزاب ارائه دهند، تنها يك ميليون و 600 هزار تومان به آنها تعلق خواهد گرفت. دبير سياسي حزب اسلامي كار خاطرنشان كرد: اين حزب علي‌رغم ارائة اين مختصات به وزارت كشور و خانة احزاب از محل اين يارانه هنوز مبلغي دريافت نكرده است. همچنين، محمد كزازلو، قائم مقام دبيركل خانة كارگر در مورد هزينة تبليغاتي اين تشكل در انتخابات شوراها، گفت: هزينة تبليغاتي خانة كارگر، 47 ميليون تومان بوده است كه اين هزينه از حق عضويتي كه از كارگران و برخي از كارخانجات دريافت مي‌شود؛ تأمين شده است. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha