• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۸۱ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 8111-03118
  • خبرنگار : 71010

محمود ياوري در گفت‌وگو با ايسنا: ارزش بالاي فوتبال ايران بارديگر نمايان شد حركت جوانمردانه تيم دانمارك هيچ گاه از اذهان خارج‌ نخواهد شد

محمود ياوري گفت: نتيجه‌ي حاصل شده براي تيم ملي فوتبال در مصاف با دانمارك بيانگر ارزش بالاي فوتبال ايران مي‌باشد.

مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: سيستم بازي ايران در اكثر اوقات بازي 2ـ5ـ3 متمايل به 3ـ6ـ1 بود چرا كه سامره سعي در ايفاي نقش در خط هافبك را داشت.

وي خاطر نشان كرد: تيم ملي فوتبال ايران در نيمه اول از كناره‌ها دچار نقايص زيادي بود اما فرصتي كه كعبي بدست آورد و يك پنالتي گرفت ثمربخش بود، هر چند كه مي‌توان از نكونام بعنوان بهترين بازيكن نيمه اول و از خداداد عزيزي بعنوان بهترين بازيكن ميدان نام برد.

ياوري تصريح كرد: تيم دانمارك بازيكن ملي‌پوشي نداشت كه بخواهد مطرح باشد، ولي در خشونت و كارهاي تك ضرب و انتقال بازي به سمت دروازه‌ي حريف موفق عمل كرد. در نيمه دوم نيز تيم ايران با توجه به گل برتري حركات متعادلي داشت هر چند كه تعويضهاي مناسب و به جاي همايون شاهرخي نيز در به سامان رسيدن اين پيروزي نقش اساسي ايفا كرد.

وي با اشاره به حركت تيم دانمارك در به اوت زدن پنالتي گرفته شده گفت: براي حركت سرمربي تيم دانمارك در دستور دادن به بازيكنش براي زدن توپ به خارج از چارچوب بايد دستانش را گل گرفت چرا كه كار بسيار با ارزش را انجام داد و براين اساس مطمئنم كه اين حركت تيم دانمارك تحت هيچ شرايطي از اذهان خارج‌ نخواهد شد.

ياوري در پايان‌ با بيان اينكه كسب اين پيروزي نايب قهرماني را براي ايران مسجل نموده است، اظهار داشت: هيچ نتيجه‌اي خا‌رج از تلاش و كوشش همگاني حاصل نمي‌شود و براين اساس و با اعتقاد به اينكه تمام بازيكنان حاضر توانايي لازم را براي قدرت نمايي در قالب فوتبال ملي را دارا بودند، نشان دادند كه ارزش برگزاري منظم مسابقات ليگ برتر در چه اندازه‌اي است.

انتهاي پيام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha