• دوشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403122014105
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

امدادرسانی تیم‌های عملیاتی گاز فارس به ۶۶۰۰ درخواست تلفنی

امدادرسانی تیم‌های عملیاتی گاز فارس به ۶۶۰۰ درخواست تلفنی
عکس تزئینی است

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه تیم‌های امداد گاز به بیش از ۲۰ هزار تماس مشترک گاز پاسخ داده است، گفت: در ۶۶۰۰ مورد تماس، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وحید بهفر امروز، ۲۰ اسفند با اعلام این مطلب گفت: امداد گاز فارس طی دو ماه دی و بهمن‌ماه به بیش از ۲۰ هزار تماس مشترک گاز پاسخ داده است که از این تعداد، افزون بر ۶۷ درصد مشکلات با ارائه مشاوره تلفنی برطرف شد و حدود ۳۳ درصد نیز منجر به اعزام تیم‌های عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های امداد گاز با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماس‌های مشترکان، توانسته‌اند ضمن ارائه راهنمایی‌های تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، افزود: طی دوماه گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تماس با واحد امداد گاز شرکت گاز استان فارس برقرار شده است که از این تعداد افزون بر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تماس با ارائه خدمات مشاوره تخصصی منجر به رفع مشکل شد.

بهفر افزود: با این حال، در ۶۶۰۰ مورد تماس، تیم‌های امداد به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی، ایمنی مشترکان را تأمین کردند.

وی، کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز استان را به سربازان جبهه ایمنی تشبیه کرد و گفت: امدادگران گاز در این روزها با تلاش مستمر در حال رفع نواقص شبکه گازرسانی و انجام تعمیرات اضطراری هستند که فعالیت‌های آن‌ها در جهت حفظ ایمنی و رفاه شهروندان در فصل سرما و برودت هوا اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بیان کرد: امدادگران به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های مشترکان پاسخ دهند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مشترکان گاز در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا بروز مشکل در شبکه گازرسانی می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و از خدمات امدادی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشترکان گاز شیراز هستند و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راه‌اندازی که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha