• یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403121913341
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد

آمادگی بیش از هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی

آمادگی بیش از هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی

ایسنا/اردبیل مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی بیش از یک هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد.

کلیم اله وثوقی ۱۹ اسفند در جلسه طرح جابجایی مسافران نوروزی با بیان این مطلب گفت: طرح جابجایی مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت که راهداری استان با تجهیز تمام امکانات و نیروی انسانی  در خدمت مردم و مسافران است.

وی با اشاره به اینکه ۱ هزار و۳۰۰ دستگاه ناوگان راهداری در طرح جابجایی مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهند کرد، اظهار داشت: از این میزان ۲۶۶ دستگاه اتوبوس،۷۵۱ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران خواهد بود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در طرح جابجایی مسافران نوروزی از فعالیت ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۸۰ اکیپ راهداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان راهداری استان اردبیل نیز بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی مستقر شده و به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل، انجام خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم،تابلوها و پاکسازی و منظر آرایی جاده ها، لکه گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی را از جمله اقدامات انجام شده در راه‌های استان ذکر کرد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در ایام نوروز تشدید نظارت ها بر ترمینال های مسافری و شرکت های مسافربری را توسط کارشناسان اداره کل راهداری یادآور شد و اظهار کرد: کارشناسان اداره مسافر در ترمینال مستقر خواهند شد تا برخوردهای لازم با هرگونه گران فروشی،عدم ارائه بلیت در زمان مقرر و سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت انجام  و نقص های ایمنی ناوگان ها توسط مدیران فنی شرکت ها چک و بررسی شده و مسافران در امنیت و آرامش سفر خود را ادامه دهند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استنان اردبیل افزود: تلفن های پاسخگوی راهداری، مدیریت ترمینال و ۱۱۰ و۱۲۰ پلیس در ۴ نقطه از اتوبوس ها نصب شده است تا مسافران هرگونه انتقاد وشکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره هااطلاع دهند.

وثوقی گفت: گشت های تلفیقی پلیس و راهداری در جاده ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری و شرکت های حمل‌ونقل را با سامانه ۱۴۱ راهداری که کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha