• سه‌شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403121409584
  • خبرنگار : 71429

امکان شکایت از تخلفات صنفی در سامانه ۱۳۵

امکان شکایت از تخلفات صنفی در سامانه ۱۳۵

به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات صنفی و با هدف کاهش مراجعات مردمی و پاسخگویی به تقاضاهای مطروحه در این زمینه، سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (۱۳۵) طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت های سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات، دریافت شکایات با موضوع  گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری، عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی است که به صورت برخط ثبت و تمامی مراحل رسیدگی تا صدور حکم از طریق ارسال پیامک به اطلاع شاکی خواهد رسید.

شهروندان در صورت مواجهه با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و موارد دیگر کافی است شکایت خود را به صورت آنلاین در سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

این سامانه الکترونیک به آدرس tazirat۱۳۵.ir و آدرس t۱۳۵.ir در اختیار مردم قرار گرفته تا از تخلفات گوناگون اصناف و درگیری‌های احتمالی جلوگیری کند یا مردم می‌توانند با شماره گویای ۱۳۵ تماس بگیرند.

امکان شکایت از تخلفات صنفی در سامانه ۱۳۵

مردم می توانند در سامانه ۱۳۵ شکایت خود را در خصوص تخلف بازارهای مجازی و حقیقی را به صورت رایگان ثبت کنند و سازمان تعزیرات آن را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha