• سه‌شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403113022347
  • خبرنگار : 50160

همکاری شهرداری زنجان و جهاد دانشگاهی استان در راستای ارتقای خدمات شهری

همکاری شهرداری زنجان و جهاد دانشگاهی استان در راستای ارتقای خدمات شهری

ایسنا/زنجان رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: نگاه مردم نسبت به خدمات و پروژه‌های شهری، سطح رضایت‌مندی و دغدغه‌های شهروندان و لحاظ کردن آن‌ها در برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند در افزایش همراهی و اعتماد عمومی مؤثر باشد.

طاهر یوسفی‌امیری امروز (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌) در بازدید معاون برنامه‌ریزی شهرداری زنجان از جهاد دانشگاهی استان، گفت: در جهاد دانشگاهی زنجان امکان ارائه خدمات در حوزه افکارسنجی وجود دارد و با توجه به ماهیت کاری شهرداری می‌توان از این ظرفیت برای بررسی بازخورد ذهنیت مردم نسبت به شهرداری و ارائه نتایج استفاده کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به ظرفیت اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای جهاد دانشگاهی استان یادآور شد: ایسنا به‌عنوان یکی از رسانه‌های تأثیرگذار می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی با شهرداری همکاری کند تا زحمات همکاران شهرداری به‌درستی منعکس شود و این امر در افزایش اعتماد عمومی مؤثر باشد.

وی بیان کرد: شهرداری زنجان در حوزه آموزش و ارتقای منابع انسانی جزو سازمان‌های پیشرو است و جهاد دانشگاهی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با شرح وظایف و توانمندسازی پرسنل، همکاری گسترده‌ای با این نهاد دارد.

در ادامه جلسه، معاون برنامه‌ریزی شهرداری زنجان با تأکید بر بهره‌مندی از توان این نهاد انقلابی در بهبود خدمات ارائه‌ شده به شهروندان، اظهار کرد: یکی از چالش‌های موجود در استان، تولید محتوای مناسب برای انتقال اطلاعات به مردم است که باید در این زمینه از ایده‌ها و نظرات نو بهره گرفت.

غلامرضا نظری بیان کرد: یکی از نکات مهم در سنجش کیفیت خدمات و میزان رضایت‌مندی مردم، توجه به افکارسنجی است که می‌توان آن را در بودجه شهرداری لحاظ کرد. با توجه به توان جهاد دانشگاهی در این حوزه، آمادگی همکاری با این نهاد را داریم.

وی با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی بر اساس ذائقه مخاطب کار نمی‌شود، افزود: باید با ایده‌های نو و برنامه‌های خلاقانه فرهنگی و آموزشی، انتقال مفاهیم را به‌درستی انجام داد.

وی به امکان بهره‌مندی شهرداری زنجان از خدمات مراکز فعال در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: بازدیدهایی از این مراکز انجام شده، اما چالش اصلی این گروه‌ها ورود به سیستم دولتی و مشکلاتی در بازاریابی و آشنایی با قوانین است. این گروه‌ها باید نیازهای شهرداری را بشناسند و در آن مسیر فعالیت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha