در حال حاضر مشترکان در کل استان و در تعرفههای مختلف حدود ۸۰۵ میلیارد تومان در قالب بهای برق مصرفی به توزیع برق گیلان بدهکارند که وصول این مبلغ تاثیر چشمگیر و بسزایی در تسریع پروژههای این شرکت و تامین برق پایدار دارد.
به گزارش ایسنا براساس گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان، ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
از ابتدای سالجاری و با اجرای طرح استقلال مالی شرکتهای توزیع برق از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر در سطح کشور، شرکتهای توزیع اعتبارات خود را از محل فروش انرژی به مشترکین دریافت میکنند و با توجه به نحوه اجرای این طرح شرکتهای توزیع برق ملزم به دریافت بهای برق فروخته شده خود از مشترکان بهصورت جاری هستند تا پس از پایش، معادل آن اعتبار و بودجه هفتگی جهت اجرای پروژهها و طرحهای خود در کنار هزینههای جاری دریافت میکنند.
با توجه به این موضوع، از مشترکین محترم درخواست میشود که بدهی بهای برق مصرفی را قبل از مهلت مقرر درج شده در پیامک بهای برق پرداخت کنند تا شرکت توزیع برق گیلان بتواند پروژههای مهم و حیاتی خود در راستای تامین برق پایدار استان از جمله نوسازی شبکههای فرسوده، رفع ضعف برقها، توسعه و احداث فیدرهای جدید و... را با سرعت بیشتری به مرحله بهره برداری برساند.
در این گزارش آمده: یکی از سادهترین راه برای دریافت بهای برق مصرفی و پرداخت آنها به همراه مشاهده سوابق پرداخت در کنار تمامی خدمات غیرحضوری توزیع برق گیلان استفاده از اپلیکیشن «برق من» است.
انتهای پیام
نظرات