• دوشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403110805859
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد

ثبت بیش‌ از ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۴ سیستان و بلوچستان

ثبت بیش‌ از ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۴ سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۳ هزار تماس با هدف پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع از ابتدای سال تاکنون با سامانه ۱۲۴ در استان ثبت شده است.

ایرج حسن پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری ۱۲ هزار و ۸۷۵ تماس از طریق مرکز پاسخگویی و پایش خدمت( ۱۲۴) اداره کل صمت سیستان و بلوچستان ثبت و پاسخ داده شده است.

وی افزود: کارشناسان پاسخگویی به بیش از ۹ هزار تماس به صورت برخط پاسخ داده و در ساعاتی که تلفن ۱۲۴ در حالت پیغامگیر بوده نیز سه هزار و ۸۷۵ تماس ضبط و سپس توسط کارشناسان این مرکز ثبت و حوزه معاونت بازرسی و نظارت ارسال شده است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۳۱۲ نفر در این مدت در نظر سنجی شرکت کرده که بیش از ۷۰ درصد از نحوه پاسخگویی رضایت کامل داشته اند.

وی اظهار کرد: میانگین پاسخگویی یک دقیقه و ۱۶ ثانیه ثبت شده و کارشناسان در مجموع ۲۲۱ ساعت با تماس گیرندگان مکالمه داشته داشته‌اند.

حسن پور گفت: کارشناسان مرکز پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت به صورت روزانه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ به صورت برخط پاسخگوی هم استانی‌ها هستند و در غیر این ساعات تلفن ها در حالت پیغامگیر بوده و گزارش ضبط و سپس کارشناسان گزارشات را ثبت و ارجاع می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha