به گزارش ایسنا، قدرت اله محمدی با اشاره به اینکه در هفته گذشته از ۲۹ دی ماه تا ۵ بهمن ماه، ۱۵ هزار و ۴۶۲ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران برقرار شد، گفت: در مجموع ۵ هزار و۶۰۷ دقیقه شهروندان با اپراتورهای آتش نشانی مکالمه داشتند که به صورت میانگین هر تماس ۲۲ ثانیه زمان برده است.
وی افزود: در مجموع ۱۰۳۳ مأموریت در هفته گذشته انجام شد که شامل ۴۵۸ مورد خدمات ایمنی، ۴۴۶ حریق و ۱۲۹ حادثه دیگر بودند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره نوع حریقها ادامه داد: در مجموع حریق معابر و گذرگاهها ۶۷ درصد، حریق فضای سبز ۱۴ درصد، حریق ساختمان مسکونی۶.۷ درصد، حریق ساختمان غیرمسکونی ۷.۲درصد و حریق خودرویی ۴.۳ درصد بوده است.
محمدی گفت: همچنین۳۲.۶ درصد از عملیاتها مربوط به تصادفات خودروها بود.
وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حریق، تصادف و مشکل ایمنی میتوانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام
نظرات