• شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403102216149
  • خبرنگار : 50160

استاندار زنجان:

رسالت دستگاه‌های اجرایی افزایش رضایت‌مندی اجتماعی است

رسالت دستگاه‌های اجرایی افزایش رضایت‌مندی اجتماعی است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های اجرایی در شرایط امروز افزایش رضایت‌مندی اجتماعی، بالا بردن بهره‌وری و گسترش دایره حامیان نظام است.

سیدمحسن صادقی امروز (شنبه ۲۲ دی ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: یکی از تأکیدات به مسئولان ارائه حداکثری خدمات، تکریم ارباب رجوع، گشاده‌رویی همکاران و پرهیز از ترک‌فعل‌هایی است که در برخی موارد شاهد انباشت مسائل و گره خوردن مسائل هستیم که در ابتدا ساده بوده ولی به مرور باعث انباشت شده است؛ از جمله مواردی همچون موضوع اقدام ملی مسکن، تعاونی‌های مسکن و مشارکتی که مردم در پتروشیمی در استان داشتند.

وی عنوان کرد: مدیران با کار بیشتر باید مسائل مانده را به روز کرده و از ایجاد تعهداتی که انجام آن امکان‌پذیر نیست پرهیز کنند. البته از مدیران انتظار می‌رود با تشکیل اتاق فکر و بهره‌مندی از نخبگان و افراد توانمند و خلاق، جدا از کار اجرایی، به اقدامات راهبردی در رفع موانع و افزایش بهره‌وری و مشکلاتی که در ارائه خدمات وجود دارند، کمک کنند؛ چرا که تجربه نشان داده است که این اتاق فکرها بسیار مؤثر است و عقل جمعی به غنای تصمیمات کمک می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان به نکات مطرح شده در رابطه با تفاوت پرداخت‌ها در دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فلسفه نظام هماهنگ پرداخت این بود که کمیته‌ای باید شکل گیرد و بررسی شود تا نیروهای کیفی ارگان‌هایی با پرداختی‌های کم به سمت ارگان‌هایی با پرداختی بالا تجویز نشود و این امر باید مدیریت شود.

وی همچنین با اشاره به انتقاد رئیس دانشگاه زنجان در رابطه با تعطیلی مراکز آموزشی در برخی ایام با توجه به برودت هوا، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشگاه زنجان می‌توانند براساس ملاحظات دانشگاه در این رابطه تصمیم بگیرند.

صادقی به موضوع اعتکاف نیز اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم زمان بیشتری می‌طلبد و در طول سال باید انجام شود. در رابطه با مسائل مالی نیز باید همه موارد در این بخش از جمله کمک‌ها، اعتبارات و مشارکت‌ها آنالیز شده و کسری‌ها جبران شود.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریت، گفت: در نظام مردم‌سالاری دینی مدیریت فرصت خدمتی است و نمی‌شود به عنوان فرصت برای بهره‌گیری شخصی نگاه کرد. چرخش قدرت در نظام جمهوری اسلامی با رأی مردم رخ می‌دهد و این نگاه اخلاقی در تغییرات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha