• سه‌شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403101813594
  • منبع : شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی مراجعه تهرانی‌ها به میادین میوه و تره‌بار/ نظارت‌های دوره‌ای شهرداری تهران برای بررسی کیفیت محصولات

افزایش ۳۰ درصدی مراجعه تهرانی‌ها به میادین میوه و تره‌بار/ نظارت‌های دوره‌ای شهرداری تهران برای بررسی کیفیت محصولات

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش ۳۰ درصدی میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی بختیاری زاده با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران نسبت به ۶ ماه نست سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی گفت: در این دوره مدیریت شهری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران سعی کرده با حذف واسطه‌ها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمت‌ها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینه‌های عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فرآوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تامین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایش‌های متعددی به صورت دوره‌ای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام می‌شود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران باز نکنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمی‌توان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کرده‌ایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمی‌توان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت. به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امری همیشگی است.

بر اساس گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، وی با بیان اینکه انجام نظارت‌های دوره‌ای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری تهران ارتقاء داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تایید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقاء پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش ۲۹ درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و تره‌بار در سال ۱۴۰۲ و همچنین افزایش ۳۰ درصدی این مراجعات از سوی مردم در ۶ ماهه نخست امسال دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha