• شنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403101511029
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

برقراری بیش از ۲۹ هزار تماس با ۱۱۰ تهران در یک روز/ نیمی از تماس‌ها مربوط به موضوعات راهنمایی و رانندگی است

برقراری بیش از ۲۹ هزار تماس با ۱۱۰ تهران در یک روز/ نیمی از تماس‌ها مربوط به موضوعات راهنمایی و رانندگی است

معاون عملیات پلیس پایتخت از برقراری بیش از ۲۹ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ در یک روز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: ماموران عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز جاری ۱۵ دی ماه، به ۲۹ هزار و۶۱۳ تماس شهروندان با شماره ۱۱۰ پاسخ دادند. همچنین توانستند ۱۳هزارو ۴۸۳ تماس را پیگیری و به صورت عملیاتی رسیدگی کنند.

وی افزود: روز گذشته نیز ۱۷ هزار و ۹۴۹ مورد تماس با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که این تماس ها شامل سوالات مشاوره ای و راهنمایی در حوزه امور غیر فوریتی و انتظامی بوده که کارشناسان به تمام این سوالات پاسخ داده اند.

معاون عملیات پلیس پایتخت ادامه داد: در مجموع ۵۲ درصد تماس ها به مربوط به موضوعات راهنمایی و رانندگی، ۴۶ درصد تماس ها مربوط به پلیس پیشگیری پایتخت و فرمانده انتظامی شهرری و ۲ درصد تماس ها نیز مرتبط با استان های همجوار بود.

حسنوند درباره اهمیت خط ۱۱۰ گفت: از آنجایی که این شماره برای رسیدگی به امور مهم و فوری شهروندان است، از مردم تقاضا می کنیم فقط برای موارد ضروری با آن تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha