• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080705178
  • خبرنگار : 50339

فرماندار خاش:

تمام تلاش دولت تقویت وفاق ملی، حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه است

تمام تلاش دولت تقویت وفاق ملی، حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه است

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش دولت چهاردهم تقویت وفاق ملی، حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه است.

صاحب گل صالحی امروز دوشنبه در نشست مشترک شورای تأمین، علما و نخبگان شهرستان خاش بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، حفظ و تقویت وحدت و همگرایی در جامعه تأکید کرد.

وی بیان کرد: مردم، مسوولان، علما، معتمدان، ریش سفیدان و نخبگان جامعه برای حفظ امنیت و انسجام ملی پای کار بوده و همچنان با قوت پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند.

فرماندار خاش گفت: دشمنان اسلام و میهن برای ضربه زدن به اسلام، کشور و ملت برنامه داشته و دارند؛ بنابراین برای خنثی سازی توطئه های دشمنان هوشیاری و آگاهی لازم است.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه دارای اهمیت است و شاهد حضور باشکوه مردم در این عرصه خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این نشست با قدردانی از تلاش های دانش آموزان، مسوولان آموزشی و خانواده‌ها در جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری و قبولی ۱۵۰ نفر در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، دانشگاه فرهنگیان و مهندسی گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت خاش با تأکید بر ضرورت و اهمیت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: همه ما اعتقاد داریم که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هدفگذاری کرده‌اند و رژیم غاصب صهیونیستی عامل مهم آنها برای رسیدن به اهداف شان هستند.

مولوی عبدالستار حسین زهی بیان کرد: تلاش برای حفظ امنیت، کمک به توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری از وظایف مهم مسوولان، علما و بزرگان، معتمدان، ریش سفیدان و نخبگان است.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنان استکباری برای نابودی امت اسلامی کمر بسته و حمایت‌های ویژه رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام اسلامی از مظلومان قابل تقدیر است زیرا در شرایط حاضر سران کشورهای اسلامی سکوت کرده‌اند.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی تاکید کرد: ضرورت دارد همه امت اسلامی برای مقابله با دشمنان استکباری و صهیونیستی متحد شوند و مسلمانان در این عرصه شجاعانه به میدان بیایند و امیدواریم نصرت و امداد الهی شامل حال امت اسلامی شود.

محسن جهانتیغ دادستان خاش هم گفت: تیراندازی های شبانه در عروسی ها یک آسیب جدی در شهرستان بوده که موجب آزار مردم است، بنابراین در همین موضوع ۲ تالار جشن های عروسی با دستور قضایی پلمب و پدر عروس و داماد بازداشت شده‌اند.

در این نشست علاوه بر برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه و پرشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، امنیتی و رفع مشکلات حوزه فعالیت معدن طلای تفتان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha