• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403080705167
  • خبرنگار : 71963

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت مرزبانان فراجا و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت مرزبانان فراجا و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی شهادت دلاوران ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از حریم میهن را گرامی داشت و بر همبستگی ملی و حمایت از نیروهای مسلح کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نامه‌ای به سردار احمدرضا رادان شهادت جمعی از مرزبانان فراجا در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و آنان را تجسم ایثار و فداکاری دانست. همچنین، او در پیامی جداگانه، شهادت دلاوران ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از حریم میهن را گرامی داشت و بر همبستگی ملی و حمایت از نیروهای مسلح کشور تأکید کرد.

متن پیام و نامه صادره به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْشهادت

غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهیدان والامقام سرگرد حمزه جهاندیده، استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر، سرگرد سجاد منصوری و استوار مهدی نقوی، در دفاع از حریم میهن اسلامی، بار دیگر گواهی بر ایثار، فداکاری و غیرت این دلاوران است. آنان در آتش و خون، شجاعت را معنا کردند و با جانفشانی خویش، پاسدار امنیّت و حریم این سرزمین شدند. دل‌های ما به سوگ این عزیزان دلاور نشسته، اما در این اندوه، نغمه‌های عشق و افتخار در جانمان طنین‌انداز می‌شود. آنان که در میدان نبرد، چون خورشید درخشان، با نور ایمان و اخلاص، ظلمت دشمن را در هم شکستند و جان خود را در راه آزادی نثار کردند، در قلب‌های ما زنده‌اند. جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، نه تنها نشان از درماندگی و وحشت آنان از اراده پایدار ملت ایران دارد، بلکه یادآور می‌شود که در هر آتش و تهاجم، درخت مقاومت، ریشه‌دارتر و پرثمرتر می‌شود. ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های محترم شهدا و همرزمان این عزیزان در ارتش قهرمان و همه مردم شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات و رحمت و مغفرت را خواستارم. همبستگی ملی و حمایت از نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا، نه تنها وظیفه‌ای همگانی، بلکه نشانه‌ای از عشق و وفاداری ما به میهن عزیزمان ایران است.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی کشور

سلام علیکم؛ خبر شهادت جمعی از مرزبانان دلاور فراجا در درگیری با گروه‌های تروریستی و مزدوران استکبار جهانی در استان سیستان و بلوچستان، قلب همه را به درد آورد و موجی از اندوه و تألم در جامعه ایجاد کرد. این عزیزان، که جان خود را برای پاسداری از امنیت و آرامش میهن اسلامی فدای کردند، تجسمی از ایثار و فداکاری هستند که در تاریخ این سرزمین همواره درخشان خواهند ماند. شهادت این عزیزان، نه‌تن‌ها گویای از خودگذشتگی آنان است، بلکه یادآور مسؤولیت ما در حفظ و حراست از امنیت کشور و استمرار راهشان است. این دلاوران با شجاعت و رشادت، نشان از همبستگی ملی و اراده آهنین ملت ایران در برابر تمامی تهدیدات هستند. نیروی انتظامی با مرارت‌های طاقت‌فرسا و جانفشانی‌های بی‌نظیر خود، با روحیه‌ای انقلابی و عزم راسخ، در راه دفاع از امنیت کشور و حفظ آسایش و آرامش مردم ایستاده است و همواره در خط مقدم این مبارزه بزرگ قرار دارد. ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال رحمت و غفران الهی برای روح بلند این شهیدان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان آنان مسألت می‌نمایم. یاد و نام این شهیدان، همواره در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha