• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080705105
  • منبع : نمایندگی فارس

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خبر داد:

اجرای بیش از ۲۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس فارس

اجرای بیش از ۲۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس فارس

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از برگزاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان خبر داد.

کاظم اسماعیلی شعار امروز، ۷ آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اعلام این خبر گفت: نخستین برنامه اعزام روزانه بیش از ۲ هزار دانش‌آموز برای بازدید از نمایشگاه اقتدار دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس است.

وی از اجرای همایش «نسل سلیمانی» در ۹۰ مدرسه استان خبر داد و افزود: در این هفته از دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان نیز تجلیل خواهد شد.

اسماعیلی شعار، برپایی پویش دانش‌آموزی «جاسوس خانه» در مدارس استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و گفت: در این پویش دانش‌آموزان با اسناد لانه جاسوسی آمریکا آشنا خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس، در این هفته پویش جهاد تبیین برگزار خواهد شد که در آن ۱۰ سئوال تشریحی طراحی شده و دانش‌آموزان یک سئوال را انتخاب کرده و به آن پاسخ می‌دهند و در پایان از پاسخ دانش‌آموزان کتابچه‌ای تهیه خواهد شد.

وی از برگزاری پویش چفیه‌های بهشتی در مدارس به خصوص مدارس غیر انتفاعی خبر داد و گفت: از مهر ماه سال جاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در هر کلاسی برگزار شده و می‌شود و یادواره‌های مدارس را با عنوان مدرسه شهید پرور یاد می‌کنیم.

اسماعیلی شعار با بیان اینکه همچنین رویداد ملی روایت نو در مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان راوی نمایشگاه‌های برگزار شده در مدارس می‌شوند و ما به دنبال این هستیم که تبیین‌گر در مدارس تقویت شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری برنامه حرم تا حرم خبر داد و گفت: برنامه‌های پیاده روی خانوادگی دانش‌آموزان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی، اکران فیلم‌های منتخب در بیش از یک هزار مدرسه استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و گفت: هویت بسیج دانش‌آموزی این است که بخشی از اقدامات در آموزش پرورش در مدارس با حضور و مشارکت دانش‌آموزان انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha