• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های بین‌الملل
  • کد خبر: 1403080604412
  • خبرنگار : 71967

دانشگاه کمبریج آروزی پیرمرد ۷۰ ساله را برآورده کرد

دانشگاه کمبریج آروزی پیرمرد ۷۰ ساله را برآورده کرد

دانشگاه تاریخی کمبریج در انگلیس، فرصتی در اختیار دین آلن قرار داد تا او به آرزوی دیرینه‌اش برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی، آقای آلن که یک وکیل بازنشسته است، از سال‌ها پیش آرزو داشت به عنوان باربر در دانشگاه کمبریج فعالیت کند. این علاقه زمانی در او شکل گرفت که دخترش راشل در سال ۱۹۹۹ در این دانشگاه مشغول به تحصیل شد و او از همان زمان این آرزو را در سر داشت.

او که اهل شهر لستر است، در تمام این سال‌ها هر زمانی که از مقابل دانشگاه عبور می‌کرد، فعالیت به عنوان این شغل را در ذهنش تصویرسازی می‌کرد. در نهایت مسئولان دانشگاه با کمک دخترش، برای جشن تولد ۷۰سالگی آلن، این فرصت را به او دادند تا یک روز در این شغل فعالیت کند.

آلن در طول آن یک روز خاص و به یاد ماندنی، به سایر باربرها در کارهایشان کمک می‌کرد، بسته‌های مخصوص را به بخش پستی می‌رساند و به سوالات دانشجویان، همکاران، کارکنان و بازدیدکنندگان پاسخ می‌داد.

مسئولان دانشگاه برای آنکه روزی خاص را برای آلن رقم بزنند، به او اجازه دادند به مکان‌های جالب دانشگاه سر بزند؛ از پشت‌بام که پرچم دانشگاه برای مناسبت‌های خاص برافراشته می‌شود تا بازدید از کتابخانه قدیمی و کلیسایی کوچک که قدمت آن به قرن دوازدهم می‌رسد.

آقای آلن در توصیف حس و حالش می‌گوید: «من از ماهیت متنوع این شغل مطلع بودم، اما لژ باربرها واقعا قلب تپنده این سازمان است. یکی از همکاران مرا به مکان‌هایی برد که بدون شک دیگر فرصت دیدن آن را نخواهم داشت».

سایمون دورانت، سرپرست باربرها نیز در مورد این کار دانشگاه گفت: « این کار معمولا برای افراد عادی انجام نمی‌شود، اما وقتی راشل خواست تولد پدرش را به روزی خاص برای او تبدیل کند، به خواسته‌اش عمل کردیم. دین بسیار مورد استقبال قرار گرفت و اکنون برای همیشه عضو افتخاری لژ باربری خواهد بود».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha