• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403080604176
  • خبرنگار : 50022

استاندار:

شرکت گاز البرز برنامه دقیقی برای تامین گاز صنایع ارائه دهد

شرکت گاز البرز برنامه دقیقی برای تامین گاز صنایع ارائه دهد

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: با توجه به پیش بینی برودت هوا و افزایش مصارف، ممکن است برخی روزها با قطع گاز صنایع مواجه باشیم از این رو برای تامین سوخت جایگزین از هم اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم که اختلالی در فعالیت صنایع رخ ندهد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه ششم آبان در نشست با مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان که در استانداری برگزار شد، افزود: می‌توان مکانیزمی طراحی کرد که مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان در فرآیند تامین و توزیع گازوئیل مورد نیاز شهرک‌ها دخیل باشند.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اینکه روند توزیع با رضایت صاحبان صنایع صورت می‌گیرد، مدیران شهرک‌های خدماتی نیز پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی خواهند بود.

عبداللهی گفت: با توجه به پیش بینی برودت هوا و افزایش مصارف، ممکن است برخی روزها با قطع گاز صنایع مواجه باشیم از این رو برای تامین سوخت جایگزین از هم اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم که اختلالی در فعالیت صنایع رخ ندهد.

وی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع افرادی دلسوز هستند که در تمامی ادوار با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده‌اند، این افراد ایثارگر با مجاهدت‌های بسیار، ارادت خود را به نظام و مردم اثبات کرده‌اند از این رو افرادی صادق و معتمد هستند.

استاندار البرز گفت: اکنون تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است در ید فعالان اقتصادی است بنابراین باید با اعتماد بیشتر، روند فعالیت آنها را تسهیل و تسریع کنیم.

وی افزود: شرکت گاز استان باید برنامه دقیقی در خصوص تامین گاز صنایع استان ارائه دهد تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی صورت گیرد.

استاندار البرز احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس را گامی موثر در راستای تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی و استقلال واحدها در این حوزه دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha