• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403080604061
  • خبرنگار : 71649

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد

تشکر از پدافند جمهوری اسلامی/لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی با دانشگاه علم و صنعت برای سیاهه انتشار آلودگی هوا

تشکر از پدافند جمهوری اسلامی/لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی با دانشگاه علم و صنعت برای سیاهه انتشار آلودگی هوا

چند تن از اعضای شورای شهر تهران در تذکری در صحن شورای شهر تهران بر لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی با دانشگاه علم و صنعت برای انتشار سیاهه انتشار آلودگی هوا تأکید کرده و با انتقاد از پاسخ توجیحی شهردار تهران پس از تذکراتش، از ایجاد کتابخانه مادر و کودک از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز تقدیر کردند.

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از تبریک به پدافند جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به خانواده شهدای عزیز ملت نیز تسلیت می‌گویم و حتما این اتفاق بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در تذکری به شهردار تهران گفت: بر اساس ماده ۸۳ قانون شورای اسلامی شهر تهران تذکر عضو شورا برای حل مشکل است نه این‌که پاسخ بدهند و به چیزهایی استناد کنند که ابطال شده است. صرفا پاسخگویی به معنای رفع تذکر نیست و برای رفع مسئله باید اقدام شود.

همچنین مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران هم در تذکر پیش از دستور خود با تشکر از پدافند جمهوری اسلامی که جانانه مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد، اظهار کرد: اقتدار و آرامش مردم را مدیون شهدا و رهبر کشور هستیم. به خاک و خون کشیدن بیش از چهل و دو هزار مظلوم گریبان دشمنان را خواهد گرفت. مشخص است که رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در حمله به کشورمان از طریق جیش‌الظلم به سربازان کشور حمله کرد. ان‌شاءالله که فرماندهان کشور نسبت به برخورد با اشرار اقدام کنند.

او ادامه داد: آلودگی‌ها در فصل پیش رو افزایش خواهد یافت. سیاهه انتشاری را در شورا تصویب و به شهرداری تکلیف کردیم و شهرداری هم مناقصه انجام داد که دانشگاه علم و صنعت برنده تکلیف این سیاهه انتشار شد، اما متأسفانه برخی از دستگاه‌های دولتی با دانشگاه علم و صنعت همکاری نمی‌کنند. شورا و شهرداری پیگیری کردند و از رئیس جمهور محترم می‌خواهم با کسانی که در کار علمی مقاومت می‌کنند، برخورد شود.

اقدامات موثر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برای کتابخوانی و تقدیر از ایجاد کتابخانه مادر و کودک

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در یک روز ۱۴ نفر از محافظان وطن برای محافظت قدم به قدم این خاک عزیز و برای حفظ و دفاع از مردم شهید می‌شوند، گفت: این‌گونه حوادث نشان می‌دهد که باید مردم آن مکان، امنیت مردم پایه را ایجاد کنند و طمع و چشم زخم دشمنان را به خودشان برگردانند.

همچنین پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه از پدافند ارتش باید تقدیر و تشکر کرد گفت: در اسرائیل در پی حمله صادق ۲ بیش از ۹ میلیون مردم به پناهگاه‌ها می‌روند؛ اما در ایران حتی یک نفر هم به پناهگاه نمی‌رود و مردم فردا به پارک و سرکار می‌روند و از این جانفشانی تشکر می‌کنم و تقارن حوادث مورد توجه است و عجیب نیست در همان روزی که اسراییل به ایران حمله می‌کند نیروی ضدانقلاب در سیستان و بلوچستان دست به کشتار فرزندان ایران می‌زنند و نشان می‌دهد هماهنگی بین اسراییل و گروه‌های معاند وجود دارد.

وی با بیان اینکه در میدان انقلاب با مشکل نماد انقلابی مواجه بودیم و هیچ گاه میدان انقلاب نماد انقلاب نبود، افزود: اما سازمان زیباسازی قطاری از جریان مقاومت داشت و همچنین بازدیدی از سازمان فرهنگی و هنری داشتم که در مورد کتابخوانی اقدامات موثر داشتند و برای مادر و کودک کتابخانه مشخصی داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha