• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080604040
  • منبع : نمایندگی فارس

سرپرست دانشگاه مطرح کرد:

تلاش برای توسعه علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تلاش برای توسعه علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تشریح برنامه‌های خود در این سمت، از تلاش برای توسعه علمی و فرهنگی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

سیدبصیر هاشمی امروز، ۶ آبان‌ماه در نشست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجموعه سلامت فارس را به عنوان یکی از قطب‌های مهم پزشکی منطقه و کشور دانست و افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمانی است که در مجموعه سلامت به واسطه اهمیت حیطه‌های خدمت‌رسانی از سویی و همچنین رسالت توسعه دانش پزشکی، بهره‌مندی از این قدرت پویایی و خلاقیت در این زمینه، رمز پیشرفت مجموعه محسوب می‌شود.

وی، تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های تسهیلگرانه در حوزه نیروی انسانی را از مهم‌ترین محورهای پیش‌بینی شده عنوان کرد که در دستور کار جدی مجموعه مدیریتی دانشگاه قرار دارد و افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌ها به نحوی خواهد بود که گروه‌های مختلف زیرمجموعه شامل اساتید و پزشکان، کارکنان اداری، کادر درمان، مجموعه‌های پشتیبانی و عملیاتی، جایگاه مناسب خود را در مجموعه بازشناخته و مفهوم «خانواده سلامت فارس»، با بهره‌مندی از مبانی همدلی و همراهی، بیش از همیشه معنا یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه تلاش حداکثری مجموعه مدیریتی برای به‌کارگیری سیاست‌های مالی، رفاهی، عدالت‌محوری، شایسته‌سالاری و توسعه اخلاق سازمانی و حرفه‌ای را از جمله رویکردهای مورد تاکید عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بخش مهم دیگری از اعضای خانواده سلامت فارس را دانشجویان معرفی کرد که جلوه‌گر حیات و امید در مجموعه هستند و افزود: تلاش می‌شود جنبه‌های توسعه علمی دانشجویان، متناسب با وجهه علمی این قطب پزشکی کشور، با بهره‌مندی از ظرفیت اطمینان بخش توان علمی اساتید، در کنار توسعه فرهنگی در این بخش از بدنه مجموعه، به صورت توامان مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهره شاخص استان فارس در کشور در بسیاری عرصه‌های مهم فرهنگی، علمی و توسعه؛ جایگاه پیشتاز در حوزه پزشکی را نیز از جمله عرصه‌های نام‌آوری این خطه از کشور برشمرد که حفظ و ارتقای آن، در رأس برنامه‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین به واسطه این توانمندی و جایگاه این قطب پزشکی کشور در منطقه جنوب کشور، ماموریت‌های ویژه‌ای به این مجموعه در حوزه وزارتی واگذار شده است که با قدرت علمی، کوشش همدلانه تمامی اعضای مجموعه و حمایت بالادستی، دنبال می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: انتخاب رئیس جمهور به عنوان عضوی شاخص از خانواده سلامت کشور، وجهه‌ای امیدبخش برای تمامی فعالان این عرصه است که انگیزه و امیدواری نسبت به توسعه و تعالی سیمای سلامت کشور و تحقق حداکثری هدف «وفاق ملی» و «عدالت محوری» به عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این مجموعه را قوت می‌بخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha