• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080604014
  • خبرنگار : 71588

چندین شهید در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان

چندین شهید در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان

منابع خبری امروز (یکشنبه) از حملات رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «مرجعیون» در نزدیکی مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد که رژیم صهیونیستی سه حمله به اطراف شهرک «مرجعیون» در نزدیکی مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی انجام داد و درنتیجه آن هشت تن شهید شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «زوطر» واقع در استان «النبطیه» در جنوب لبنان سه تن شهید شدند.

خبرگزاری ملی نیز گزارش داد که در نتیجه یورش به شهرک برج الشمالی در نزدیکی صور، ۲ تن شهید و یک تن زخمی شدند در حالیکه در پی حمله به شهرک قاقعیه الجسر در منطقه نبطیه یک تن شهید شد.

خبرنگار النشره در صیدا نیز گفت: حمله اسرائیل برای اولین بار از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه لبنان، یک آپارتمان مسکونی در محله صیدا را هدف قرار داد که ۲ شهید و ۱۱ زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری ملی همچنین گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان حزب‌الله و ارتش اشغالگر با مسلسل و موشک در اطراف شهر یارین در منطقه صور رخ داد.

خبرگزاری ملی لبنان همچنین افزود: پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در شهر حوش براده در غرب بعلبک هدف قرار داد که در نتیجه آن ۲ تن شهید و یک تن مجروح شدند.

خبرگزاری ملی رسمی لبنان نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه منازل مسکونی را در ۲ شهر مرزی در جنوب لبنان بمباران کرد.

پیشتر حزب‌الله لبنان از شهرک‌نشینان صهیونیست در ۲۵ شهرک خواست تا این شهرک‌ها را تخلیه کنند. حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شهرک‌ها به مکان استقرار نظامیانی تبدیل شده است که به لبنان حمله می‌کنند و بر این اساس این شهرک‌ها به اهداف نیروی هوایی و موشکی مقاومت اسلامی تبدیل شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha