• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403080503582
  • خبرنگار : 50176

دقیقی: خیبر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

دقیقی: خیبر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: این برد مهم است اما فعلا اتفاقی نیفتاده و تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بعد از پیروزی ۳ بر یک شاگردانش مقابل استقلال، در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر امروز موفقیتی حاصل شد در وهله اول لطف خداوند بود که زحمت یک مجموعه از هواداران تا مالک محترم، بازیکنان شایسته و کادر فنی را دید. ما نسبت به شناختی که از تیم استقلال داشتیم سعی کردیم پر هیجان و پر موقعیت باشیم. سعی داشتیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و می‌شد گل‌های دوم و سوم را در نیمه اول بزنیم.

او ادامه داد: روی یک اشتباه گل اول را خوردیم اما خوشبختانه تیم ما باز هم خودش را در زمین پیدا کرد و کارهایی که از بازیکنان می‌خواستیم را در زمین به خوبی انجام دادند. با این حال فعلا اتفاق خاصی نیفتاده و تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این مهم فقط با همدلی یک مجموعه به دست می‌آید. باید هواداران به عنوان راس این مجموعه از تیم حمایت کنند و ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم تمام‌کنندگی بازیکنان این تیم نیز گفت: به نظرم شما از من بلند پروازتر هستید. وقتی یک تیم در سال اول لیگ برتر خود است، منطقا ماندنش در لیگ موفقیت است و هر چیزی که بالاتر از آن به دست‌ آورید یک پیشرفت بزرگ است. استقلال با این همه مهره و تغییرات اینجا از ما سه گل خورد و این یک اتفاق بزرگ است و باید قدردان بازیکنان باشیم. بازیکنانم فوق‌العاده بودند.

دقیقی تاکید کرد: انتظارات از تیم ما باید به‌جا باشد. این برد کار فوق‌العاده‌ای بود. نفرات شایسته‌ای داریم اما تیم ما نیاز به جذب بازیکن دارد. در نیم فصل یک شکل از تقویت و برای فصول بعد شکل دیگری از تغییرات را خواهیم داشت. این تیمی که الان داریم نفرات با کیفیتی هستند و قطعا می‌توان با این بازیکنان موفق شد، حتی اگر به دلیل شرایط تاکتیکی تیم نیاز به کنار رفتن برخی نفرات باشد که البته نشان از ضعف آنها نیست و صرفا تفاوت سبک بازی و تاکتیک‌هاست.

سرمربی خیبر ادامه داد: من تمام زندگی و انرژی خودم را برای موفقیت تیم شمس‌آذر در قزوین گذاشتم تا آن تیم به شرایط خوبی برسد. باشگاه شمس‌آذر نزدیک به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان بازیکن فروخت که اتفاق بزرگی است. یک جدایی داشتم که با توافق بود و دوست ندارم به اشتباه قضاوت شوم. با همه کمبودها پنجم لیگ شدیم که اتفاق خوبی بود و به هیچ عنوان نمی‌شد بالاتر از آن رده باشیم. وقتی هم به ملوان رفتم با توافق بود و پیشنهادات را هم رد کرده بودم اما تغییرات مدیریتی شکل گرفت و دنیامالی رفت و مجبور شدم از تیم جدا شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha