• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403080503395
  • خبرنگار : 50552

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

ایسنا/قزوین مأموران پلیس استان قزوین در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف ۱۵ فقره سرقت مغازه در قزوین، دستگیری سارق مشاعات ساختمان‌های مسکونی در شهرستان البرز و کشف بیش از ۶ هزار نخ سیگار قاچاق در البرز شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های سطح استان قزوین، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات فنی موفق شدند متهم سابقه‌داری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت مغازه در شهرستان‌های قزوین، آبیک و نقاط دیگری از کشور با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: دستگیری دیگر همدستان این سارق در دستور کار پلیس قرار دارد.

اعتراف سارق مشاعات به ۹ فقره سرقت در شهرستان البرز

به گزارش ایسنا، سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان البرز، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران این شهرستان با کار اطلاعاتی، سارق مزبور را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، وی را طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: سارق در ساعات مختلف شبانه‌روز اقدام به سرقت از ساختمان‌های مخروبه، خالی از سکنه یا نیمه‌ساخت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان البرز می‌کرد و در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

منصوری با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی تأکید کرد: از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی درخواست می‌کنیم ضمن استفاده از قفل‌های مطمئن برای درهای انباری و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به‌عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و غیره قصد ورود به مجتمع را دارند، اعتماد نکنند.

کشف بیش از ۶ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از نگهداری و عرضه سیگار قاچاق از سوی متصدی یک سوپرمارکت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی محل نگهداری سیگارهای قاچاق، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

منصوری بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش سیگارهای کشف شده را حدود ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه متصدی مربوطه با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های پلیس در راستای ارتقاء تولید و توان اقتصادی کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha