• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080503287
  • منبع : نمایندگی فارس

خواهر دبیرکل اسبق حزب‌الله لبنان:

ارزش هر تلاشی برای کمک به فلسطین کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست

ارزش هر تلاشی برای کمک به فلسطین کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست

ایسنا/فارس خواهر شهید دبیرکل اسبق حزب‌الله لبنان، ضمن قدردانی از حمایت مردم ایران از جنبش مقاومت در فلسطین و لبنان تأکید کرد: ارزش هر تلاشی برای کمک به مسئله فلسطین کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست.

خواهر شهید سیدعباس موسوی، دبیرکل اسبق حزب‌الله لبنان امروز، ۵ آبان‌ماه در اولین اردوی معمایی ویژه دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه در شیراز گفت: هر گونه تلاشی که برای مسئله فلسطین انجام می شود چه مجاهدت با مال، چه با قلم، چه با هنر و هرنوع موضع‌گیری در برابر ظلم مردم فلسطین ارزشش کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست.

سیده هدی موسوی ضمن تبیین جریان مقاومت و سخن از خصایص ارزشمند شهدای مقاومت، سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی‌الدین گفت: در مقابل رسانه‌های غربی و انتشار اخبار غلط با چشم باز و حقیقت بین عمل کنیم و دست از مقاومت برنداریم.

خواهر دبیرکل اسبق حزب الله لبنان ادامه داد: ما از مردم و ملت ایران سپاسگزاریم که دست از حمایت ما برنداشته و همیشه حامی ما هستند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان نیز حاشیه این اردو از برگزاری نخستین اردوی معمایی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه استان خبر داد و گفت: این اردو با هدف آشنا ساختن دختران دانش‌آموز با جریان مقاومت در اردوگاه دانش‌آموزی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

فاطمه قاسمی افزود: دانش‌آموزان در این برنامه در فضایی اردویی به همراه اجرای سناریوی معمایی متناسب با علائق دانش‌آموزان این نسل و با هدف شناساندن فضای مقاومت فلسطین و لبنان و همچنین تربیت سفیران مقاومتی که پس از این اردو بتوانند در مدارس خود پروژه‌هایی هم جهت آشنایی سایر همسالان خود با جریان مقاومت تعریف و اجرا کنند، شرکت کردند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان  ادامه داد: دانش‌آموزان در این فضای ماجراجویانه و هیجان‌انگیز در ۱۶ گروه دسته‌بندی شدند و پس از تحویل گرفتن پرونده بازی‌ها برای رمزگشایی پرونده به رقابت پرداختند.

قاسمی گفت: در خلال این بازی‌ها ضمن تبیین جریان مقاومت و قرار گرفتن دانش‌آموزان در حال و هوای مقاومت مردم فلسطین ۷ هدف آموزشی مهارتی، آموزش تفکر انتقادی، افزایش آگاهی فرهنگی اجتماعی، توسعه مهارت کارگروهی و همکاری، تقویت مهارت‌های ارتباطی، توسعه روحیه رهبری، آموزش مهارت‌های حل مسئله، ایحاد حس مسئولیت پذیری اجتماعی نیز دنبال می‌شد. 

وی تصریح کرد: بازی‌های معمایی با تصاویر و نماد مقاومت همراه بود و در داستان‌های بازی و همچنین در محیط های سخنرانی کارگاهی که در این اردو پیش‌بینی شده بود، رمزگذاری‌هایی در نظر گرفته شده بود که برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به کشف و جای‌گذاری رمزها بود و دانش‌آموزان باید در تمام طول اردو توجه خود را به کار می‌بستند.

امین رضا لطفعلی‌زاده، مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در کارگاهی ۲ ساعته نسبت به تبیین جایگاه فلسطین در جهان اسلام و توصیف نقشه جغرافیایی فلسطین پرداخت.

به گزارش ایسنا، اردوی معمایی دختران دانش‌آموزان فارس با حضور ۳۱۳ نفر در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha