• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403080503252
  • خبرنگار : 50604

رییس هیئت کوهنوردی گلستان خبر داد:

صعود به بلندترین قله گلستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین

صعود به بلندترین قله گلستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین

ایسنا/گلستان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان از برگزاری برنامه‌های متعدد کوهنوردی و صعود به بلندترین قله گلستان توسط ورزشکاران گلستانی در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خبر داد.

محمد فلاحی، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جنایات گسترده و بی‌رحمانه اسرائیل و به شهادت رساندن مردم بیگناه در غزه و لبنان اظهار کرد: بدون شک آمریکا شریک جرم نسل کشی مردم مظلوم غزه است و می‌بینیم پنجه‌های به خون آغشته آمریکا در دستان پلید اسرائیل جنایاتی را به راه انداخته که در تاریخ بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: اسرائیل با دراختیار داشتن هواپیما و تجهیزات پیشرفته نظامی و جنگی آمریکایی، کشتار بیرحمانه مردم مظلوم و بیگناه و مورد ستم غزه و ترور فرماندهان جبهه مقاومت را دیوانه‌وار انجام می‌دهد و دولت‌های جوامع جهانی در مقابل این اقدامات ضد بشری اسرائیل سکوت کرده و هیچ اقدام بازدارنده‌ای را بکارگیری نمی‌کند.

فلاحی افزود: به همین مناسبت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در هفته تربیت بدنی برنامه‌های متعددی را از جمله صعود به قلل مرتفع استان و از جمله (صعود به قله ۳۸۱۳ متری گاوکشان و همایش مادران و دختران ) را برگزار کرد.

صعود به بلندترین قله گلستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با صعود به قله گاوکشان بلندترین قله استان گلستان به ارتفاع ۳ هزار و ۸۱۳ متر و به احتزاز درآوردن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار با ابراز همدردی و همبستگی با خانواده‌های معظم شهدا، یاد و خاطره شهدای غزه و فلسطین و جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

صعود به بلندترین قله گلستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان ادامه داد: همچنین همایش مادران و دختران در تپه نورالشهدای گرگان با حضور بیش از ۱۵۰ نونهال و نوجوان دختر و مادران برگزار شد؛ در این همایش که با اجرای برنامه‌های متنوع آمادگی جسمانی، کوهپیمایی و پاکسازی طبیعت همراه بود، در اعلام همبستگی با مادران و کودکان شهید و جانباز غزه و لبنان پرچم‌های فلسطین، حزب الله و جمهوری اسلامی را به احتزاز در آوردند و با عطر افشانی گلزار شهدای گمنام با شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی عهد و میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha