• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080503065
  • خبرنگار : 50975

نوسازی و شاداب‌سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

نوسازی و شاداب‌سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ملی نوسازی و شاداب سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت: این طرح در ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت یک طرح ملی در سراسر کشور آغاز شد اما در این استان، با ورود بازی‌ها و سرگرمی‌های جدید با تکنولوژی به‌روز، رنگ و لعاب زیبایی به مراکز کانون داده است.

روح‌االله واحد در گفت‌وگو با ایسنا از اجرای طرح ملی نوسازی و شاداب سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: طی شش ماه نخست سال جاری کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شاهد تغییر و دگرگونی بنیادین در فضاسازی و ابزار و وسایل مراکز کانون و همچنین فضای اداری بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: این تغییر و تحول در راستای مصوبه ملی شاداب‌سازی فضای کانون به جهت بهره‌برداری هرچه بهتر کودکان و مخصوصاً نوجوانان از تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت سرگرمی‌های سازنده انجام شد.

واحد بیان کرد: : طرح ملی شاداب‌سازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت یک طرح ملی در سراسر کشور آغاز شد اما در چهارمحال و بختیاری، با ورود بازی‌ها و سرگرمی‌های جدید با تکنولوژی جدید، رنگ و لعاب زیبایی به مراکز کانون داده است.

وی در خصوص آمار فعالیت‌های این اداره‌کل در جهت شاداب‌سازی کانون‌های شهرستان‌ها، گفت: دستگاه Play Station PS۴  همرا با تلویزیون  ۴۲ و ۵۵ اینچ - در مراکز مجتمع شهرکرد، شلمزار، سامان، منظریه، سورشجان( به بعضی از مراکز بیش از یک دستگاه نصب شده)، میز  Air Hockey  سه متری در مجتمع شهرکرد، لردگان، فرادنبه، گندمان، اردل، سورشجان، فرخشهر، فارسان، جونقان نصب شد.

واحد همچنین به نصب تابلوی جدید در مراکز مجتمع شهرکرد، فارسان، شلمزار اشاره کرد و افزود: رنگ‌آمیزی و بهسازی (از قبیل درب و نرده‌های بیرونی، میز و صندلی، دیوارها و ایجاد سقف کاذب عایق و محوطه‌سازی بیرون مرکز) در مراکز مجتمع شهرکرد، سامان، فارسان، شماره دو شهرکرد، گهرو، بروجن، هفشجان، کیان نیز اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های عایق سرما و تعویض لامپ‌های مهتابی قدیمی با پنل چراغ‌های کم‌مصرف در فضای اداری کانون و ۸۰ درصد از مراکز استان نیز انجام شد.

نوسازی و شاداب‌سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

نوسازی و شاداب‌سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha