• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403080502992
  • خبرنگار : 50121

سرپرست فرمانداری اردستان:

اتحاد مسئولان و پشتیبانی مردم، موجب آبادانی اردستان می‌شود

اتحاد مسئولان و پشتیبانی مردم، موجب آبادانی اردستان می‌شود

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری اردستان گفت: شهرستان اردستان در مسیر پیشرفت و آبادانی با سرعت در حال حرکت است و اتحاد و انسجام بین مسئولان و همگرایی و پشتیبانی مردم از این روند، موجب تسریع در تحقق این اهداف می‌شود.

علیرضا فرحبخش، امروزشنبه ۵ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع خبر و خبرنگاری مقوله‌ای است که با توجه به گستردگی که فضای مجازی به وجود آورده نمی‌توانیم تأثیر آن را در جامعه نادیده بگیریم. البته کم‌وبیش از مشکلات و استرس‌های خبرنگاران شهرستان باخبر هستم.

وی بر لزوم ارتباط دوسویه خبرنگاران با مسئولان و مردم تأکید و اظهار کرد: خبرنگاران با توجه به اینکه با مردم در ارتباط هستند شناخت خوبی از وضعیت و مشکلات جامعه دارند بنابراین مشکلات و چالش‌های مدیران را اگر خبرنگاران بدانند، می‌توانند کمک رسان آنها باشند.

همکاری با خبرنگاران از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران است

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری اردستان با بیان اینکه همکاری با اهالی رسانه و خبرنگاران در ارائه عملکرد، یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است، گفت: مدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، کنترل و پایش سازمان‌ها تعریف می‌شود.

فرحبخش بر تقویت روابط عمومی ادارات شهرستان تأکید کرد و گفت: از مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان تقاضا دارم نگاه جدی به مسئله تقویت روابط عمومی‌ها داشته باشند تا آنها انعکاس بهتر و بیشتری از دستاوردهای دولت و آن اداره داشته باشند.

وی با گلایه از عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات مختلفی که در شهرستان برگزار می‌شود تأکید کرد: اگر رئیس اداره‌ای به هر دلیلی نمی‌تواند در جلسات شرکت کند باید کتباً دلایل آن را به فرمانداری اعلام کند و یک فرد مطلع و صاحب اختیاری را به جای خود بفرستد در غیر این صورت عذر آن نماینده اداره را خواهیم خواست.

سرپرست فرمانداری اردستان در خصوص دلایل کمرنگ شدن حضور مدیران استانی و کشوری در اردستان گفت: تغییراتی که در دولت افتاد باعث وقفه‌ای در امور کشور شد، اما با همراهی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس جلسات خوبی را در تهران با مسئولان داشتیم. البته پس از جابجایی‌هایی که در وزارتخانه‌ها تمام شد قطعاً از حضور مسئولان کشوری در شهرستان بهره خواهیم برد.

به فکر پیشرفت اردستان هستیم

فرحبخش در خصوص تعامل مجموعه فرمانداری با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با ارتباطی خوبی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد با جدیت به دنبال جبران کمبودهای منطقه هستیم. شهرستان اردستان در مسیر پیشرفت و آبادانی با سرعت در حال حرکت است و اتحاد و انسجام بین مسئولان و همگرایی و پشتیبانی مردم از این روند، موجب تسریع در تحقق این اهداف می‌شود.

وی در پاسخ به این موضوع که اختلافات سیاسی در شهرستان باعث ایجاد اختلافاتی شده است، خاطرنشان کرد: بنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر این باور هستیم که اختلاف سیاسی و انتخاباتی در شهرستان تمام شده و اکنون باید همه گروه‌های سیاسی کمک کنند تا با وحدت، همدلی و صمیمت به فکر آبادانی و پیشرفت شهرستان باشیم. خوشبختانه امروز این روحیه در فضای مدیریتی شهرستان حاکم است و امیدوارم روز به روز شاهد همدلی و وحدت بیشتر مسئولان در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات باشیم.

سرپرست فرمانداری اردستان در خصوص تغییر مدیران شهرستان، گفت: اینکه چند مدیر شهرستان در هر دوره‌ای به هر دلیلی تغییر کند یک رویه عادی است. مطمئناً با همراهی نماینده مردم در مجلس حتماً تغییراتی خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم این رویه بدون عجله صورت گیرد، زیرا معتقدیم مدیرانی باید جایگزین شوند که قوی‌تر، توانمندتر و انگیزه بیشتری نسبت به مدیر قبلی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha