• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403080502886
  • منبع : بازار

چالش سنگین عبور از مناطق کوهستانی با احترام به طبیعت

اختتامیه سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید در تبریز

اختتامیه سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید در تبریز

سفر ۱۰۰۰ کیلومتری تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با عبور از مناطق کوهستانی رشته‌ کوه البرز با انجام درخت‌کاری و تست این کراس‌اوور پاک در طولانی مدت، با برگزاری جشن اختتامیه‌ای در تبریز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به عنوان دومین محصول پاک برند فونیکس NEV، در ماموریتی با حضور جمعی از فعالان رسانه و خبرنگاران، نمایندگان این برند و تعدادی شرکت‌کننده توانست سفری ۱۰۰۰ کیلومتری را با ثبت خاطرات و لحظاتی لذتبخش به پایان برساند.

در پایان این سفر طولانی که به مدت سه روز به طول انجامید، جشن اختتامیه پنج شنبه، ۳ آبان ۱۴۰۳ در شهر تبریز و با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس NEV و شرکت‌کنندگان در این سفر سه روزه برگزار شد و اتفاقات هیجان‌انگیزی به ثبت رسید.

در این مراسم، اتفاقات و رویدادهای مهم در خلال سفر ۱۰۰۰ کیلومتری توسط میزبان مراسم اعلام شد و در ادامه توانمندیها و قابلیت‌های تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید که در سفر به دقت مورد بررسی قرار گرفته شده بود، بازگو شد.

در ادامه این مراسم، یکی از فعالان رسانه و بلاگرهای فضای مجازی نیز تجربه رانندگی بلند مدت و سه روز خود را با این کراس‌اوور و همراه با سایر شرکت‌کنندگان برای حضار بیان کرد که حکایت از تولید خودروی پلاگین هیبرید قدرتمند، کم مصرف، ایمن و با امکانات رفاهی برای توسعه صنعت خودرو کشورمان دارد.

اهدای جایزه و لوح تقدیر به شرکت‌کنندگان در سفر

پس از سخنرانی مدیران ارشد این برند در مراسم اختتامیه، جوایز و لوح تقدیری به شرکت‌کنندگان به مناسبت اتمام این ماموریت سه روزه و بلند مدت اهدا شد که نشان از قابلیت رانندگان و این خودرو برای پیمودن مسافت‌های طولانی با کمترین استفاده از سوخت بنزینی را دارد.

برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان کمپین

این سفر طولانی مدت بخشی از کمپینی به نام سفر با تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و صرفه جویی در زمان بود که کاربران فضای مجازی قبل از شروع رویداد، با پاسخ به سوالی در ارتباط با کاهش اتلاف وقت در اثر سوخت‌گیری کمتر با این کراس‌اوور، در قرعه کشی این کمپین شرکت کردند.

در نتیجه بعد از اتمام این رویداد هیجان انگیز که به صورت زنده در فضای مجازی نیز بازتاب داشت، نفرات خوش شانس این کمپین معرفی شدند.

اختتامیه سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید در تبریز

درختکاری در طبیعت زیبای شمال

خودروهای پلاگین هیبرید در راستای پایداری محیط زیست و استفاده از تکنولوژی و آخرین نوآوری‌ها برای سازگاری بیشتر با طبیعت توسعه یافتند.

بر همین اساس نیز، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید هم ارتباط نزدیکی با محیط زیست دارد و کمترین آلایندگی را به نسبت خودروهای بنزینی سنتی تولید می‌نماید.

در همین رابطه برند فونیکس NEV در امتداد این مسیر پاک و ترویج فرهنگ مراقبت از زمین، پس از رسیدن گروه شرکت‌کنندگان به رشت، مراسم درختکاری را به صورت نمادین و برای اهدای زندگی به زمین، رقم زد که اثربخشی بسیاری در جهت مراقبت از محیط زیست خواهد داشت.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، خودرویی بی‌نقص در هر مسیر

در این رویداد، ۱۲ دستگاه تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید حضور داشتند و بیش از ۵۰ شرکت‌کننده با این خودرو رانندگی و از رانندگی با این کراس‌اوور اعلام خشنودی کردند.

در این مسیر چالش برانگیز که از تهران و در هتل استقلال کلید خورد، شرکت‌کنندگان با عبور از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی به مقصد خود رسیدند و در هر مسیری، زیبایی‌های بی‌نظیر ایران را نظاره کردند و در عین حال قدرت و گشتاور این کراس‌اوور را محک زدند.

تماشای جنگل زیبای گیلان، مراتع سرسبز استان اردبیل با عبور از دامنه کوه سبلان و حضور در شهر تبریز به عنوان بخشی از تاریخ و تمدن ایران زمین، این سفر را از هر نظر به رویدادی ویژه و منحصر به فرد تبدیل کرد و خودرو را با آخرین شدت به چالش کشید.

تولید ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور با استفاده یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و دو موتور برقی چیزی است که در کمتری خودروی مشابهی در دسته خودروهای بنزینی یافت می‌شود.

در ادامه استفاده از باک سوخت ۶۰ لیتری و باتری لیتیومی ۱۹.۲۷ کیلو وات ساعتی در حالت فول شارژ، امکان رانندگی ۱۰۰۰ کیلومتری را برای راننده‌ها و حاضران در سفر فراهم کرد که قابلیت چشم‌گیری برای این کراس‌اوور به شمار می‌رود.

به این موارد باید امکانات رفاهی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید اعم از گرمکن و سردکن صندلی‌ها، رادارهای رانندگی نیمه خودران سطح ۲.۵، ایمنی ۵ ستاره مورد تایید از سوی سازمان‌های برجسته و بین‌المللی و رضایت سرنشینان را اضافه کرد.

تعهد فونیکس NEV به نوآوری

برند فونیکس NEV در خلال این رویداد ویژه، تمام تلاش خود را برای تست و بررسی سنگین بر روی جدیدترین محصول خود انجام داد تا این اطمینان خاطر را به مصرف‌کنندگان بدهد که خودروی مذکور، از توانمندترین خودروهای صنعت به شمار می‌رود و ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت، توان و گشتاور چشم‌گیری را هم برای تجربه رانندگی لذتبخش تولید می‌کند.

این اقدام که در صنعت خودروسازی کشورمان بی‌سابقه به شمار می‌رود، در امتداد اتفاقات نوین و نوآورانه فونیکس NEV به شمار می‌رود که نه تنها بهترین را به بازار عرضه می‌نماید، بلکه با دعوت از فعالان رسانه، خودرو پلاگین هیبرید خود را برای آگاهی بیشتر مردم در چالشی دشوار ۱۰۰۰ کیلومتری به سوی مسیرهای کوهستانی شمال و شمال غرب ایران محک زد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha