• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080402772
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

ردپای کی‌روش روی نیمکت استقلال/ واکنش گاریدو به ماجرای صادقی و علیپور

ردپای کی‌روش روی نیمکت استقلال/ واکنش گاریدو به ماجرای صادقی و علیپور

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  در اولین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ۴ دیدار برگزار شد که ملوان برابر مس به تساوی رسید و گل‌گهر، ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. دو دیدار ذوب آهن - گل‌گهر و نساجی - استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۵ و هوادار - چادرملو و مس رفسنجان - ملوان از ساعت ۱۸ برگزار شد که گل‌گهر و چادرملو حریفانشان را شکست دادند و دو دیدار دیگر برنده‌ای در بر نداشت.

صعود فیروزپور و معصومی به فینال کشتی آزاد امیدهای جهان/ شکست سنگین‌ خواری مقابل روسیه

نمایندگان اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان شدند.

در پایان رقابت‌های مقدماتی پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در آلبانی، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ و امیررضا معصوپی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی دیدار نهایی شدند اما ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم در دیدار نیمه نهایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

موسیمانه: از کی‌روش مشورت گرفتم/ استقلال باید جوان شود

سرمربی جدید استقلال گفت: تحقیقاتی که من از دوست ۲۰ ساله‌ام آقای کارلوس کی‌روش کردم و ایشان به عنوان کادر تیم ملی آفریقای جنوبی که بودند یک‌سری مسائل را با او چک کردم. با آیاندا پاتوسی هم صحبت کردم.

کارت موسیمانه در گرو توافق با نکونام

سرمربی پیشین استقلال هنوز قراردادش را با این تیم فسخ نکرده است.

استقلال در حالی شنبه‌شب به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود که باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند قرارداد پیتسو موسیمانه را ثبت کنند یا نه.

ظاهرا جواد نکونام خواهان دریافت بخش قابل توجهی از قراردادش است و می‌گوید با استعفایش بعد از داربی موافقت نشده، پس باید با او برای فسخ قرارداد توافقی صورت بگیرد.

سمیعی: به دنبال مربی‌ای بودیم که عادت به قهرمانی داشته باشد/ می‌دانم هواداران از وعده زیاد خسته شدند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به دنبال مربی‌ای بودیم که عادت به قهرمانی داشته باشد و جام را بالای سر ببرد. به دنبال بازگشت به جایگاهمان در قاره کهن بودیم. ایشان قهرمانی متعددی در قاره آفریقا داشتند.

گاریدو: می‌خواهیم در بازی‌های لیگ پیروز شویم/ شمس‌آذر تیم پیچیده و سخت‌گیری است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه شمس‌آذر، تیمی پیچیده و سخت‌گیر است، گفت: می‌خواهیم دیدارهایمان در لیگ برتر را ببریم.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این مسابقه یک بازی خیلی مهم برای ماست و می‌دانیم برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم‌اند؛ مخصوصا اینکه می‌خواهیم بازی‌های لیگ را ببریم و نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

سومین مدال ایران در شیرجه قهرمانی آسیا/ برنز واژیر و اصلانی در سکوی ۱۰ متر

سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند به مدال برنز دست یابند.

مسابقات شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر با عنوان سومی سام واژیر و کیومرث اصلانی در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در جیانگمن چین همراه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha