• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403080402576
  • خبرنگار : 71951

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان:

برگزاری مسابقات متعدد در هفته تربیت بدنی نشان از ظرفیت بی حد منطقه ورامین است

برگزاری مسابقات متعدد در هفته تربیت بدنی نشان از ظرفیت بی حد منطقه ورامین است

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: برگزاری مسابقات متعدد در هفته تربیت بدنی نشان از ظرفیت بی حد منطقه ورامین دارد.

علی تاجیک به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این ۴ آبان ماه ورامین به تشریح اقدامات و ظرفیت‌های ورزش و جوانان این شهر پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: این منطقه دارای ۳۸ هیات فعال ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان می‌باشد که همگی به واسطه پیشکسوتان، قهرمانان و افراد توانمند مدیریت می‌شود.

وی ادامه داد: حضور افراد نخبه در راس هیات‌ها، موجبات اتفاقات و رویدادهای مهم را رقم زده که همواره برای آگاهی بخشی مخابره می‌شود.

این مسئول افزود: دو اسطوره در عرصه پاراالمپیک بنام، پیام خانلرخانی و محمدرضا عرب عامری جزو افتخارات محسوب می‌شود.

تاجیک گفت: شهرستان ورامین دارای ۲۵ قهرمان ملی پوش در رشته‌های مختلف هستیم که این خود نشان از ظرفیت بالای ورزش دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان اظهارکرد: برگزاری ۱۱۲ مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دو بخش آقایان و بانوان را می‌توان نقطه روشن توانمندی همکاران و هیات‌ها برشمرد.

تاجیک گفت: نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته با ثبت بیمه ورزشی داریم و این یک ظرفیت برای خدمت است.

این مسئول ادامه داد: حضور تیم‌های والیبال، فوتبال، کشتی، تکواندو، بسکتبال، کبدی، دو و میدانی، کاراته، اسکیت و پرورش اندام در لیگ های استانی و کشوری قابلیت‌هایی است که باید برای ارتقاء آن تلاش را صد چندان کرد.

تاجیک بیان کرد: میزبانی مسابقات مهم و کشوری و حتی بین المللی در رشته‌های تیراندازی، سوارکاری و شطرنج قابلیت شهرمان را نشان می‌دهد که امیدواریم با حمایت و هدایت مسوولان بیش از پیش شاهد افزایش امکانات و سرانه های ورزشی جهت خدمت به مردم باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان گفت: باید از این تریبون نسبت به زحمات علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان جانباز خدمت و حمایت‌های مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان و دگر مسئولان شهرستان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha