• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403080402551
  • خبرنگار : 71460

تمجید پدری از نقش فلیک در درخشش آبی‌اناری‌ها

تمجید پدری از نقش فلیک در درخشش آبی‌اناری‌ها

هافبک بارسلونا از هانسی فلیک به خاطر دادن اعتماد به نفس لازم به بازیکنان جوان تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با میانگین سنی ۲۳.۶ جوان‌ترین تیم لالیگا را در اختیار و در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد. کاتالان‌ها در دیدار اخیرشان نیز بایرن مونیخ را در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا چهار بر یک از پیش رو برداشتند. بارسا اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در دیدار بعدی‌اش در ال‌کلاسیکو باید شنبه‌شب در سانتیاگو برنابئو برابر رئال قرار گیرد.

هانسی فلیک شش بازیکن از لاماسیا (آکادمی جوانان بارسا) را در جریان پیروزی خانگی چهار بر یک چهارشنبه‌شب مقابل بایرن مونیخ در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا نشان دهد چقدر به بازیکنان جوانش اعتماد دارد.

پدری، بازیکن جوان بارسلونا، با تمجید از هانسی فلیک گفت: اعتمادبه‌نفسی که مربی به همه بازیکنان جوان می‌دهد شایسته تقدیر است و بازیکنان نیز تلاش می‌کنند جواب این اعتماد را بدهند. ما بازیکنان زیادی را می‌بینیم که از لاماسیا در ترکیب تیم قرار می‌گیرند. این روح باشگاه است.

ملی‌پوش اسپانیایی در بخش بعدی گفت: فلیک بیش از همه در شرایط خوب بارسا تاثیر داشته است. او ایده‌های بسیار روشنی دارد. فکر می‌کنم او این اعتمادبه‌نفس را به ما منتقل کرده است که می‌توانیم  کارهای بزرگی را انجام دهیم و به خودمان باور داشته باشیم.

دنی اولمو که تابستان اخیر از لایپزیگ به بارسا بازگشت نیز خوشحال است. اولمو به ESPN گفت: داشتن این همه بازیکن جوان خوب در تیم شگفت‌انگیز است. بارسلونا بهترین آکادمی جهان را دارد. لاماسیا این را در تمام سال‌ها نشان داده است. بنابراین اکنون موفقیت‌مان را جشن می‌گیریم. در تیم اصلی بازیکنان زیادی داریم که در لاماسیا بزرگ شده‌اند. این موضوع به همه بازیکنان انگیزه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha