• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080302394
  • منبع : نمایندگی خوزستان

استاندار: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارند

استاندار: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور محترم نگاه ویژه ای به خوزستان دارند و مقرر شد کارگروهی با حضور جمعی از وزیران برای حل مشکلات استان تشکیل شود.

 سید محمد رضا موالی زاده استاندار خوزستان در نشستی که روز پنجشنبه سوم آبان ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار سابق خوزستان و معاونین و مدیران ستادی استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به سهم خود از تلاش‌های آقای حسینی محراب که دوست و برادر قدیمی ما هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و برای این برادر مخلص و متدین در سنگرهای بعدی خدمت آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: حکایت ما حکایت دوی امدادی است هریک از مسئولین خدمت گزاری به مردم را برای مدتی برعهده میگیرند و خشتی بر خشتی می نهند  و در حد توان خویش در جهت کاهش مشکلات می‌کوشند و آنگاه نوبت را به دیگری می‌سپارند.

موالی زاده ضمن قدردانی از زحمات کارکنان متعهد و خدوم استانداری اظهار کرد: ماهیت فعالیت در استانداری از یک سو و حجم انبوه مشکلات موجود در استان از سوی دیگر می‌طلبد که کارها به صورت شبانه روزی دنبال شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پس از اینکه در جلسه هیات دولت حضور یافته و مشکلات استان خوزستان را تشریح کردم مقرر شد که کارگروهی با حضور چند تن از وزرا که ثقل کاری آنها در خوزستان است به منظور رفع مشکلات به صورت ویژه تشکیل شود.

موالی زاده افزود: بایستی به صورت ویژه به موضوع اساسی حفظ کرامت مردم عزیزمان در هنگام مراجعه آنان به بخش‌ها و  دستگاه‌های دولتی توجه داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست علی اکبر حسینی محراب استاندار سابق خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای آقای موالی زاده به معرفی مدیران و معاونین استانداری پرداخت.

در این نشست جمعی از معاونین و مدیران استانداری نیز گزارشی از حوزه‌های تحت مدیریت خود ارائه دادند.
پس از جلسه نیز استانداران جدید و سابق خوزستان و معاونین و مدیران ستادی استانداری با حضور در محل یادمان شهید گمنام استانداری خوزستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha