• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080302298
  • خبرنگار : 71469

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

شاهد تغییر در معاونت‌های وزارت ورزش خواهیم بود/ خبرهای خوبی از چوگان خواهیم شنید

شاهد تغییر در معاونت‌های وزارت ورزش خواهیم بود/ خبرهای خوبی از چوگان خواهیم شنید

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه با تدبیر شاهد تغییر در سطح معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود، گفت: در این راستا عجله‌ای نداشتیم و معتقدیم تغییر، لازمه تحول است.

به گزارش ایسنا، احمد دنیامالی در حاشیه آیین بین‌المللی «ورزش ملی، وفاق ملی» که با حضور سفرا و نمایندگان ۳۵ کشور مختلف در مجموعه چوگان شهدا (قصر فیروزه) در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: فضایی وجود دارد که نشان دهد ایران نا امن است اما حضور ۳۵ کشور مختلف در مراسم امروز نشان می‌دهد که کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و این پیام را به دنیا منتقل می‌کنیم که مدافع صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم.

وی تاکید کرد: در عین حال باید بگوییم اگر کشوری بخواهد محدوده ما را مورد تعرض قرار دهد با قدرت مقابل آنها خواهیم ایستاد و این یک عزم و باور عمومی است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه «بحث‌هایی در منطقه داشته و به همسایگان خود اعلام کرده‌ایم که به دنبال جنگ نیستیم،» عنوان کرد: همسایگان باید به ما اعتماد کنند که مدافع امنیت خود و آنها هستیم و اعتقاد داریم که باید کشورهای منطقه کمک کنند تا امنیت در سطح منطقه افزایش یابد.

دنیامالی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه زمانی شاهد تغییر و تحول در سطح معاونان وزارت ورزش و جوانان با توجه به تغییر دولت خواهیم بود؟ اعلام کرد: قطعا با برنامه ریزی تغییراتی خواهیم داشت و با تدبیر این تصمیمات اتخاذ خواهد شد و به همین دلیل عجله نداشتیم و معتقدیم تغییر برای تحول الزامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چوگان ورزش آیینی ماست و آمادگی رزم را به تصویر می‌کشد و در آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید چرا که همه استان‌ها باید صاحب زمین چوگان شوند و این رشته ورزشی را توسعه می‌بخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha