• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080302286
  • خبرنگار : 50177

فرمانده سپاه استان:

نفس لرستان را مدیران ریسک‌ناپذیر گرفته‌اند

نفس لرستان را مدیران ریسک‌ناپذیر گرفته‌اند

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه لرستان معتقد است: نفس استان لرستان را مدیران ریسک‌ناپذیر گرفته‌اند.

نعمت‌الله باقری امروز (سوم آبان‌ ماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، بیان کرد: اعضای شورای تأمین فارغ از هرگونه ملاحظات گروهی، حزبی و جناحی همان‌گونه که در کنار استانداران قبلی بودند، در کنار استاندار جدید نیز خواهند بود.

وی با اعتقاد به اینکه لرستان متناسب با پیشرفت نظام و انقلاب نسبت به سایر استان‌ها پیشرفت نکرده است، اظهار کرد: لرستان دارای منابع خدادادی زیادی است، اما از دو آسیب جدی و اساسی رنج می‌برد که باعث شده است نفس پیشرفت این استان گرفته شود. درست است که اعتبارات، متناسب با عقب‌ماندگی استان تخصیص داده نمی‌شود، اما نفس پیشرفت این استان را مدیران ریسک‌ناپذیر گرفته‌اند و خود را در یک قاعده دست و پا گیر قرار داده‌اند و کار انجام نمی‌دهند.

باقری ادامه داد: آسیب دوم این است که نگاه‌ها کوتاه است و دوراندیش نیست. شاید دلیل نبودن کارخانه‌های بزرگ در استان، همین نبودن ریسک‌پذیری برخی مدیران و نگاه‌های کوتاه آنها باشد. اگر نیاز است، مدیران توانمند از استان‌های دیگر به لرستان بیایند تا این خلأ پر شود.

وی تأکید کرد: وحدت و وفاق استانی، برای رفع مشکلات این دیار ضروری است.

او با بیان اینکه در شش ماه خدمت استاندار پیشین لرستان، ابوطالب شفقت شاهد بودیم شبانه‌روز تلاش کردند تا گره‌گشا باشند، بیان کرد: مردمی بودن ویژگی بارز سردار شفقت است. او با روحیه انقلابی و تعهد دینی و معرفتی، تمام تلاش خود را نسبت به مردم و نظام و انقلاب به کار گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: مشکلات جامعه فقط با کار جهادی حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ابوطالب شفقت تقدیر و سعید شاهرخی به‌عنوان استاندار جدید لرستان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha