• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080302279
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌ فقیه در استان:

گفتاردرمانی در لرستان نتیجه‌بخش نیست

گفتاردرمانی در لرستان نتیجه‌بخش نیست

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌ فقیه در لرستان معتقد است: گفتاردرمانی در این استان، نتیجه‌بخش نخواهد بود و نیازمند کارهای عملیاتی، جهادی و اجرایی هستیم.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز (سوم آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، بیان کرد: گفتمان اصلی در نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی، خدمت به مردم است. خدمتگزاران نظام خود را وقف خدمت به مردم می‌کنند و نه خدمت به خویش.

او اظهار کرد: قطار سازندگی در نظام در حال حرکت است و هیچ‌گاه متوقف نشده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در مجموع خدماتی که ارائه شده، پیشرفت متوازن ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه لرستان از آب کافی، زمین حاصلخیز، محصولات کشاورزی و دامی و منابع‌ طبیعی برخوردار است، افزود: این استان نیروی انسانی متعهد، متخصص و انقلابی و پای کار دارد؛ اما در جایگاه مناسبی در پیشرفت نیست.

شاهرخی ادامه داد: لرستان بودجه کافی برای جهش و تحول ندارد و اعتباراتی که به‌صورت متمرکز در اختیار مرکزنشینان است، به اندازه کافی به لرستان اختصاص داده نشده است.

وی وزارت کشور را وزارتی راهبردی دانست و گفت: حمایت فقط منصوب کردن استاندار نیست که پس از انتصاب استاندار، او در مدت چهار سال رها شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: تعطیلی شرکت‌ها و کارخانه‌ها در این استان، زیبنده نیست و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد به‌تدریج استانداری جایگاه خود را میان مردم از دست می‌دهد.

شاهرخی بیان کرد: رئیس جمهوری شهید برنامه‌های خاصی برای استان‌های زاگرس‌نشین داشتند. ضرورت دارد در دولت جدید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: لرستان ۲۵ سال در زمینه بی‌کاری، رتبه اول تا سوم را در کشور داشته است و این نشان می‌دهد، رمق از خانواده‌ها گرفته شده است و باید دولت وفاق ملی یک اقدام اساسی برای حل این معضل انجام دهد.

او گفت: افرادی که سابقه تملق و چاپلوسی در کارنامه خود دارند، نباید عرصه برای تاخت و تاز آنها باز باشد.

شاهرخی با بیان اینکه این انتصاب با توجه به تجربه و سوابق سید سعید شاهرخی بوده است، افزود: من در انتصاب خدمتگزار، نه با تماس کتبی، شفاهی، نه با واسطه و نه بی‌واسطه هیچ دخالتی نداشتم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ابوطالب شفقت تقدیر و سعید شاهرخی به‌عنوان استاندار جدید لرستان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha