• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403080302175
  • منبع : بازار

فروش محصول جدید برند اکستریم به زودی آغاز خواهد شد

فروش محصول جدید برند اکستریم  به زودی آغاز خواهد شد

خودروی کراس اوور تی ایکس ال که روز هفتم مهر ماه طی مراسم باشکوهی در مجموعه ایران مال توسط برند لوکس اکستریم به طور رسمی رونمایی شد و در معرض دید عموم قرار گرفت ، این روزها در حال طی کردن آخرین مراحل برای ورود به بازار ایران است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، برند اکستریم که سال گذشته خودروی شاسی بلنداز امکانات داخلی این خودرو نیز میتوان به نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته و صندلیهای هوشمند با تنظیم خودکار اشاره کرد که همگی در جهت افزایش راحتی و تجربه سرنشینان طراحی شده‌اند. در بخش ایمنی نیز خودروی تی ایکس ال با برخورداری از سیستمهای کمکی رانندگی از جمله ترمز اضطراری و حسگرهای هوشمند ، حفاظت و امنیت سرنشینان را در بالاترین سطح تضمین میکند. وی ایکس را با موفقیت وارد بازار ایران کرده است ، این بار به دنبال تکرار موفقیت خود با محصولات جدید است.

خودروی تی ایکس ال به ‌عنوان یک کراس ‌اوور چهار چرخ محرک معرفی شده است که از ویژگی‌ های فنی پیشرفته بهره میبرد. این خودرو مجهز به موتور توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت است که علاوه بر بهینه‌سازی مصرف سوخت ، میزان آلایندگی را نیز کاهش میدهد. سیستم انتقال نیروی هوشمند این خودرو نیز امکان رانندگی روان و مطمئن را در شرایط مختلف فراهم میکند.

همچنین ، سیستم خنک‌کننده پیشرفته موتور نیز عملکرد آن را در شرایط سخت بهبود میبخشد.پیشرانه ۲ لیتری این خودرو قادر به تولید ۲۶۱ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۲۰۰۰ دور در دقیقه است. انتقال نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ انجام میشود ، که به افزایش پایداری و کنترل کمک میکند.

از امکانات داخلی این خودرو نیز میتوان به نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته و صندلیهای هوشمند با تنظیم خودکار اشاره کرد که همگی در جهت افزایش راحتی و تجربه سرنشینان طراحی شده‌اند. در بخش ایمنی نیز خودروی تی ایکس ال با برخورداری از سیستمهای کمکی رانندگی از جمله ترمز اضطراری و حسگرهای هوشمند ، حفاظت و امنیت سرنشینان را در بالاترین سطح تضمین میکند.

فروش محصول جدید برند اکستریم  به زودی آغاز خواهد شد

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha