• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080302156
  • خبرنگار : 50084

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد

لزوم توسعه جشنواره خانواده ورزش در سایر نقاط شهر مشهد

لزوم توسعه جشنواره خانواده ورزش در سایر نقاط شهر مشهد

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: استمرار جشنواره‌های ورزشی و توسعه آن‌ها در سایر نقاط شهر مشهد موجب می‌شود نوجوانان و جوانان بیشتری با آن‌ها آشنا شوند.

به‌مناسبت هفته تربیت‌ بدنی و ورزش از ۳۰ مهر ماه، جشنواره‌ای ورزشی در مشهد آغاز شده است و تا چهارم آبان در زمین چمن طبیعی بوستان ملت ادامه خواهد داشت. این رویداد با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان به ورزش خواهد بود.

غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی درباره برگزاری این جشنواره ورزشی در مشهد، اظهار کرد: تصور نمی‌کردم این جشنواره تا این اندازه با نشاط و با استقبال گرم مردم برگزار شود. فرصت مناسبی برای خانواده‌ها بویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ایجاد شده است که در این جشنواره تجربه خوبی کسب و نشاط اجتماعی را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

وی بیان کرد: می‌توان جشنواره خانواده ورزش را به سمتی سوق داد که ضمن اینکه بتواند رسالت اجتماعی خود را محقق کند، بتواند فضایی را برای پیوند ورزش و اقتصاد ایجاد کند. از سوی دیگر، مردم بتوانند خدمات ارزنده‌ای دریافت کنند.

همچنین محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: یکی از موضوعات مهم مورد توجه مدیریت شهری، حال خوب شهروندان است و یکی از حوزه‌هایی که حال خوب و جسمی سالم را برای مردم به ارمغان می‌آورد، تربیت بدنی و ورزش است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی سالن‌ ورزشی و زمین‌های ورزشی در اختیار شهروندان قرار داده شده است و پارک‌های بانوان نیز ایجاد شده‌اند. به‌طور کلی، زیرساخت ورزش در شهر مشهد بویژه در حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفته و فراهم شده است.  

او افزود: یکی از مواردی که در چند سال اخیر بویژه در دوره ششم به آن توجه می‌شود معرفی ورزش‌های مختلف به خانواده‌ها و جوانان است که در جشنواره حضور پیدا کنند و با ورزش‌هایی که کمتر شناخته‌شده هستند، آشنا شوند. جشنواره در دومین دوره خود با کیفیت و استقبال بیشتری برگزار شده و هر شب میزبان ۲۰ هزار نفر از شهروندان است. تنها جشنواره‌ای که تمام هیئت‌های ورزشی در کنار یکدیگر حضور می‌یابند، جشنواره خانواده ورزش است که هدف آن ایجاد نشاط برای خانواده‌هاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha