• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080301966
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های متولی آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه‌گذاران

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های متولی آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه‌گذاران

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فضایی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران گفت: باید با همکاری و هم افزایی تمام نهادهای متولی تمهیداتی برای ایجاد تحول ویژه در بخش سرمایه‌گذاری اندیشیده شود چرا که رشد و توسعه اقتصاد استان اهمیت بسیاری دارد.

عبدالحمید سرتیپی در نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی عالی نسب افزود: با وجود این که گاهی اوقات اختیار کافی در استان برای رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت وجود ندارد ولی حداقل می‌توانیم با پیگیری مسائل، به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی دلیل بیشترین مراجعه صاحبان صنایع به اداره کل صمت استان را اخذ تسهیلات عنوان کرد و افزود: سال گذشته از محل تبصره ۱۸ توانستیم تنها به ۵۰ واحد تولیدی کمک کنیم.

وی با بیان این که در شهرک‌های صنعتی بسیاری از موارد باید به بخش خصوصی توانمند واگذار شود، اظهار کرد: طبیعتا منابع مالی دولت محدود است و نمی‌توان انتظار زیادی از بخش دولتی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اعطای مجوز برای ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی گفت: تعلل در کارها موجب خستگی و دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود بنا بر این اگر تنها بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع کنیم مسائل مختلف به صورت مداوم حل و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر این که در حوزه سرمایه‌گذاری در بین استان‌ها رقابت زیادی وجود دارد، افزود: استانی موفق است که بتواند سرمایه‌گذاران را جذب کند البته استاندار آذربایجان شرقی اهتمام ویژه ای برای ایجاد فضایی مطلوب برای جذب سرمایه گذاران دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha