• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403080201757
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

استعدادیابی ورزشی در بین دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

استعدادیابی ورزشی در بین دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش‌وپرورش و متولیان امر ورزش بر روی استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان استان تمرکز کنند.

یدالله رحمانی در مراسم توزیع تجهیزات هنرستانی، کلنگ زنی چمن مصنوعی در شهرک امام حسین علیه السلام یاسوج و افتتاح سالن ورزشی گنجه‌ای افزود: ورزشکاران این استان که در عرصه‌های ملی و بین المللی پیشتاز هستند حمایت از آنها به عنوان سفیران سلامت در دستور کار مدیریت اجرایی استان است.

وی اظهار کرد: ورزش یکی از ضروریات برای سلامتی جسمی است که میتواند به توسعه هر جامعه ای کمک کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف ورزشی ملی و بین المللی افتخار آفرین بودند.

رحمانی از کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع) پس از ۱۲ سال خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته تربیت بدنی و ورزش در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به زمین چمن مصنوعی که در شهرک تمام حسین(ع) یاسوج کلنگ زنی شد، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۶۴۰۰ مترمربع شهرک امام حسین یاسوج آغاز شده‌ است.

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

همچنین فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه گفت: همایش پیاده روی ویژه کارکنان ادارات، اجرای طرح شهید طوقانی، ورزش صبحگاهی دانش آموزان در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان و نرمش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران در سالن پوریای ولی، بخشی از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.

وی از کسب مقام‌های اول کشوری در رشته هندبال در دو مقطع در کشور خبر داد و افزود: در فوتسال فرهنگیان، دومیدانی خانم‌ها و آقایان و فوتسال دانش آموزان استثنایی رتبه‌های برتر کشوری کسب کردیم.

کرمی اظهارکرد: در طرح شهید سلیمانی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نهضت طرح شهید سلیمانی در سال گذشته ۱۴۸ چمن مصنوعی احداث شد، تصریح کرد: این نهضت در سال تحصیلی جاری ادامه دارد و آمادگی داریم هر مدرسه‌ای که فضای کافی داشته باشد چمن مصنوعی احداث شود. 

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

سیدرضا حسینی نیک، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و هنرستانی سال تحصیلی جاری در ۲ مرحله و در سطح فضاهای آموزشی این استان توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: در فاز اول تجهیزاتی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و در فاز دوم نیز به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات بین آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های استان توزیع شد.

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha