• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080201459
  • خبرنگار : 71234

عزیزی: دولت خدمات ملی و فراملی را در جزایر سه‌گانه عملیاتی کند

عزیزی: دولت خدمات ملی و فراملی را در جزایر سه‌گانه عملیاتی کند

نماینده اردل و فارسان در مجلس با محکوم کردن یاوه‌گویی و ادعاهای بی‌مورد ارضی بعضی از کشورهای همسایه، گفت: از دولت می‌خواهم در اجرای ماده ۶۱ قانون برنامه هفتم پیشرفت، خدمات ملی و فراملی را در جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی به سرعت عملیاتی کند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا عزیزی فارسانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود گفت: جنایات رژیم غاصب اسراییل، این نژادپرستان گمراه و شیطان‌صفتان بیماردل را محکوم می کنیم که تحقق آمال و آرزوهایشان در کودک‌کشی و آوارگی مردم مظلوم فلسطین و لبنان است.

وی با محکوم کردن یاوه‌گویی و ادعاهای بی‌مورد ارضی بعضی از کشورهای همسایه، گفت: از دولت می‌خواهم در اجرای ماده ۶۱ قانون برنامه هفتم پیشرفت، خدمات ملی و فراملی را در جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی به سرعت عملیاتی کند.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه فساد اداری یکی از بزرگترین چالش‌های کشور است، افزود: طبق نظرسنجی مرکز اخبارسنجی دانشجویان ایران ۷۶ درصد شهروندان نگران موضوع فساد اداری و اختلاس در کشور هستند؛ جایگاه ایران در میان ۱۸۰ کشور ۱۴۷ است که بسیارهشداردهنده است لذا دل خوش کردن به افراد پاکدست، خوب، سالم و خدوم برای عبور از شرایط امروز در مساله فساد اداری کفایت نمی‌کند. اشخاص تاثیرگذار هستند اما ساختار را نمی‌توان صرفا با افراد سالم‌سازی کرد و کشور را از این فساد تودرتو رهایی بخشید. ما نیازمند سیاستگذاری و انتخاب مسیرهای مبتنی‌بر نظارت هوشمند و دقیق در فرآیندهای کلان و خرد هستیم.

وی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: با توجه به اینکه در آستانه انقلاب هوش مصنوعی، جهش کوآنتومی، فراگیری اینترنت اشیاء و زنجیره بلوکه هستیم، برنامه‌های مربوطه را با مشارکت بخش خصوصی تبیین کنید تا توسعه اقتصاد دیجیتال، تجارت الکترونیک و رشد صنعت فضایی کشور را شاهد باشیم. ضمنا مشکل اینترنت، فیبر نوری و دکل‌های تلفن همراه استان چهارمحال و بختیاری را تا پایان سال ۱۴۰۴ مرتفع کنید.

این عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: از اعضای شورای عالی آب می‌خواهم ضمن پرداخت مطالبات به حق مردم، انتقال آب غیرکارشناسی بهشت‌آباد را متوقف کند و  برای تامین آب فلات مرکزی از آب دریا استفاده شود. نمی‌شود در شرق یک استان کویری خربزه بکارند و در غرب آن برنج و در مرکز آن صنایع بزرگ و انتظار داشت که زاینده‌رود خروشان که قلب تپنده فلات مرکز ایران است، زنده بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha